Otvorený voucher: informácie a rezervácie na: tel. +48 33 4322 500 alebo emailom na adrese: hotel@czasnamolo.plv anglickom alebo poľskom jazyku
Pri rezervácii je potrebné zadať číslo voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den. Chcela by som sa spytat ci je mozne aj ubytovanie v termine
8.5.-10.5.2020 pre 4 dospele osoby- 2 pokoje.
Bola som u Vas v Decembri 2018 a rada by som to zopakovala.
Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je v hoteli voľný. Odporúčame Vám vybrať si
iný termín (voľné termíny sú viditeľné v online kalendári priamo pri
ponuke) alebo si vybrať z iných našich ponúk, ktoré sú v danom termíne
dostupné.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Magdalena
Poprosim vás cenovú ponuku pre dve dospelé a dve deti. Poprosím po
slovensky keď je to možné ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Magdalena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, cena sa Vám automaticky vypočíta po zadaní počtu osôb, veku detí
a dátumu pobytu priamo v online kalendári pod prvým variantom voucheru, kde
je možnosť „vybrať termín“ Dieťa do 3,9 roka je zdarma bez nároku na
lôžko.
Prajeme Vám pekný deň.
Magdaléna Bádžova
Dobrý večer chcem sa spýtať či mate voľný termín na 31 do
3 februára, 2 dospele, 2 deti vek deti 1 rok, 10 rokov
Molo Resort****
Dobry wieczór,
w tym terminie mamy dostępny pokój z tarasem.
Pokój ten posiada jedną dostawkę, dla młodszego dziecka możemy
zaproponować łóżeczko w cenie 20PLN/dobę.
W razie pytań służę pomocą.
Pozdrawiam serdecznie
Jano
Dobrý deň chcem sa spýtať či sú tam zamestnanci čo rozumejú
slovenský . Viem že reč je podobná ale predsa a dá sa tam platiť Svk
kartou a či stačia hotovosť euro? Za odpoveď vopred ďakujem
Molo Resort****
Dzień dobry
Jest możliwość płacenia kartą, gotówki nie przyjmujemy.
Nasi pracownicy rozumieją język Słowacki.
Pozdrawiam
Molo Resort****
Gotówki EURO nie przyjmujemy, natomiast gotówkę w złotych jak
najbardziej.
Pozdrawiam
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Chcela by som sa spytat ci je mozne aj ubytovanie v termine 8.5.-10.5.2020 pre 4 dospele osoby- 2 pokoje.
Bola som u Vas v Decembri 2018 a rada by som to zopakovala.
Dakujem
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je v hoteli voľný. Odporúčame Vám vybrať si iný termín (voľné termíny sú viditeľné v online kalendári priamo pri ponuke) alebo si vybrať z iných našich ponúk, ktoré sú v danom termíne dostupné.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.