Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 902 991 010 alebo e‑mailom na zlatnypotok@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, bol by možný privátny vstup do wellness za príplatok? A je
možné ubytovanie tretej dospelej osoby na prístelke, takisto za príplatok?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, možnosť prístelky je len pre deti do 14,9 rokov. Ohľadom
privátneho wellness je nutné kontaktovať priamo penzión na tel.čísle:
+421 902 991 010
Prajeme Vám pekný deň.
Terézia
Dobrý deň, v prípade doplatku za apartmán pre napr. deti vo veku 10 a
17 r., majú deti taktiež nárok na wellnes, alebo v tomto doplatku je iba
pobyt a polpenzia a wellnes je potrebné doplatiť? Poprosím Vás aj odpoveď
na už položenú otázku od Lukáša: „je možné kúpiť si 2 vouchery a
dostať ubytovanie s polpenziou v apartmáne ? Sme 4 osoby z toho dve deti
vo veku 10 a 17r.“ Ďakujem za odpoveď. Terka
Penzion Zlatný Potok***
Dobrý deň,
na mieste sa dopláca prístelok za 1 dieťa/15€/noc, príplatok za apartmán
30€/noc, polpenzia pre dieťa do 12r. 4,50€/deň, ( polovičná porcia), od
12 r. 9€/deň,. Wellness neučtujeme. Čo sa týka dvoch kupónov, nie je
možné dostať apartmán, ten iba za doplatok.
S pozdravom recepcia
Erika
Dobrý deň, chcem sa Vás spýtať, či máte voľný termín od
15. 07. 2019 do 18. 07. 2019 a či viete zabezpečiť aj bezlepkovú stravu.
Vopred ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Daný termín je v danom hoteli voľný :)
Pre bližšie informácie ohľadom bezlepkovej stravy v hoteli je potrebné
kontaktovať priamo hotel na tel.čísle: +421 902 991 010
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Kúdelová
Dobrý deň , chcela by som sa spýtať , že ak si zakúpime voucher
v termíne od 22.7 – 27.7 , či je možné prísť s dvomi deťmi ( vek
4 a 7 ) ? Ako si máme požiadať o prístelku?
Prosím Vás dala by sa vystaviť faktúra na rekreačný príspevok na celkovú
sumu pobytu aj s prirátanými deťmi? Ďakujem Kúdelová
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Daný termín je v danom hoteli voľný, avšak prosím kontaktujte ich priamo
na tel.čísle: +421 902 991 010 nakoľko si treba preveriť dostupnosť
prísteliek.
Faktúru Vám vystaví priamo hotel po ukončení pobytu. Na faktúre je
celková cena za pobyt.
Prajeme Vám pekný deň.
Dana
Dobry den.Dalo by sa objednat voucher a doplatit si ubytovanie
v apartmane?Sme 2 dospelí a 1 dieta 9r.
Penzion Zlatný Potok***
Dobrý deň,
samozrejme dá sa. Prosím kontaktujte nás na mail zlatnypotok@gmail.com
alebo telefonicky 0902991010.
Pekný deň prajeme
Lukáš
dobrý deň, je možné kúpiť si 2 vouchery a dostať ubytovanie
s polpenziou v apartmáne ? Sme 4 osoby z toho dve deti vo veku
8 a 19r.
Penzion Zlatný Potok***
Dobrý deň.
Odpísali sme Vám na mail.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, bol by možný privátny vstup do wellness za príplatok? A je možné ubytovanie tretej dospelej osoby na prístelke, takisto za príplatok? Ďakujem
Dobrý deň Katarína,
Ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, možnosť prístelky je len pre deti do 14,9 rokov. Ohľadom privátneho wellness je nutné kontaktovať priamo penzión na tel.čísle: +421 902 991 010
Prajeme Vám pekný deň.