Objavte Pieniny: špičkový novootvorený 4* hotel s jedinečným wellness centrom
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň,
aké sú otváracie hodiny wellness centra počas víkendu (piatok, sobota,
nedeľa)? Ďakujem.
Dzień dobry,
Centrum Wellness codziennie jest otwarte od 9–21.00.
Pozdrawiam serdecznie
Dobry den.Mate v ponuke aj izby s vaňou a balkonom,alebo iba so
sprchou,bez balkona?
Ďakujem
Dobrý deň Zlatka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, obe izby v našej ponuke disponujú sprchovým kútom. Väčšina
izieb je vybavená aj balkónom, a tak pre záujem o izbu s balkónom prosím,
uveďte túto informáciu aj do poznámky pri objednávke.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry deň kolko stupňov maju bazény ďakujem
Dobré ráno
Bazénová voda je príjemná 30 stupňov, jackuzzzi je 36 stupňov.
Vitajte!
Dobrý večer mal by som záujem o pobyt v hoteli v decembri (25.12.2019 – 5.1.2020) v tomto rozmedzí. Na stránke je možnosť zakúpenia len do 18.decembra .
Dobrý deň Sami,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, daná ponuka platí iba do 18.12.2019, a tak nie je možné ju využiť
na Vami želaný dátum.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky dostupné v danom
termíne.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry deň! Zakúpili sme voucher do Vášho hotela. Chceli by sme to
využiť od 25–27.10.2019.
Do hotela som poslal viacero e-mailov, telefonoval som na recepciu, na oddelenie
rezervácii ubytovania, ale žiadny odpoveď som nedostal a telefón
nezdvíhaju. 😡
Ako mám postupovať ďalej?
Dakujem!
Dobrý deň Roman,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás to. Prosím, ohľadom tejto požiadavky nás kontaktujte emailom na
podpora@zlavomat.sk,
budeme sa tým zaoberať.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý den vybral som variant polpenzia v novembri pre 4 dospelé
osoby.Chcem vedieť či to budu 2 izby ,alebo jedna štvorposteľová izba.
Dakujem
Dobrý deň Juraj,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri tejto ponuke je dispozícii jedna izba pre 2 až 4 osoby, podľa
výberu počtu osôb.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, v ponuke sa píše že niektorý z variantov je pre dieťa do 12.rokov zdarma . No mne pri každom za 5 ročné dieťa prirátalo doplatok
Dobrý deň Vera,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri každej ponuke je v sekcii príplatky uvedené: cena za deti sa
automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
Pre bližšie informácie prosím kontaktujte hotel: recepcja@szczawnica-park.pl
+48 18 540 59 69.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň… Chcem sa opýtať či sa dá parkovanie platiť kartou alebo je potrebná hotovosť?
Dobré ráno
parkovanie môžete zaplatiť aj kartou na recepcii.
pozdravy
viete nam zabezpecit izbu s balkonom ?
Rád by som vás informoval, že každá izba v našom zariadení má
balkón alebo terasu. S pozdravom,
Jakub Leśnikowski
Hotel Szczawnica Park Resort & Spa
Dobrý deň ako to je s parkovaním ? Platí sa niečo za parkovanie ? V izbe Standard v kuchynke sú nejaké hrnce ? Dá sa tam variť ?
Dobrý deň karazit,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, za parkovanie sa platí následovne:
Parkovisko: 24pln/noc
Parkovanie: 30pln/noc
V izbe standard na nachádza kuchynský kút so servisom na čaj alebo kávu.
Pre bližšie informácie ohľadom vybavenia izieb prosím kontaktujte priamo
hotel na tel.čísle: +48 881 700 633
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň
Veľmi nás z manželkou zaujal vás hotel a plánujeme cestu k Vám. Mám
však jednu otázku nikde na fotkách som nevydal virivku? Nemáte ju
v hotelovom zariadení?
Ďakujem za skorú odpoveď
Dobrý deň, vírivka sa nachádza vo wellness zóne v časti s bazénom. Môžete ju vidieť aj na hlavnej fotografii na okraji bazéna.
Chcem si zakúpiť voucher platobnou kartou a stále mi iba vypíše že CHYBA
Dobré ráno,
V tejto veci kontaktujte spoločnosť Zlavomat.
Všetko najlepšie
Dobrý deň Samuel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, skúste kontaktovať Vašu banku, alebo nás kontaktujte na
tel.čísle: +421 232 117 321 alebo na e-mail: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Dá sa platiť aj € alebo si treba zameniť?
Ďakujem.
Dobrý deň Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, odporúčame si nejakú
hotovosť aj zameniť za ich menu.
Prajeme Vám pekný deň.
..Dobrý deň, mali by sme záujem o pobyt pre 2 osoby s polpenziou. Od
23.7. do 29.7. (7 dní, 6 noci)
Môžme si zakúpiť aj voucher bez termínu? Vdaka.
Dobry den, ano, mozete si kupit aj voucher bez terminu, ale odporucame Vam kupit si voucher priamo na termin, je to jednoduchsie pre Vas i pre hotel.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, máme u vás rezervovaný pobyt 2 dospelý od 29.11 – 01.12.2019. Môžme ešte k rezervácii pridať aj pobyt psa-Labrador?
Dobré ráno
ďakujem za správu. Po príchode na recepciu je možné zaplatiť poplatok za psa.
pozdravy