Online termíny: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 3 dni dopredu. Pri neskoršej zmene alebo nedostavení sa na pobyt voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz alebo po dohode s recepciou. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na e‑maile podpora@zlavomat.sk či telefóne +421 232 117 321.
Otvorené vouchery: Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 3 dni pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode s recepciou.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii Vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, ak mám jedno 2 ročné a jedno 4ročné dieťa, ktoré chcem
aby mali obaja vlastné lôžko a polpenziu, tak mám objednať voucher ako keby
mali napr. 5 a 6rokov? Mali by sme záujem o apartmán. Ďakujem za
odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, je potrebné zadať pravý vek detí, avšak pri 2 ročnom dieťati je
možné zapožičať si detskú prístelku za poplatok 10eur/pobyt a taktiež
bude možné priplatiť aj za polpenziu. Avšak je nutné kontaktovať priamo
hotel ohľadom týchto možností a príplatkov za polpenziu pre 2 ročné
dieťa, nakoľko 4 ročné dieťa má nárok aj na lôžko aj na stravu.
Kontakt na recepciu hotela: +421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Brečková
Dobry de, chcela by som sa opytat, ak budeme mat poukaz pre 2 dospele osoby
a jedno 9 rocne dieta na 3 dni a 2 noci kolko by som doplacala, ak by som
este chcela zobrat na pobyt jedno 13 rocne dieta a 11 rocne dieta na
pristelku? Dakujem za odpoved
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
za 13 a 11 ročné deti by sa doplácalo 15€/ dieťa za noc. Ak Vás
môžeme poprosiť, napíšte na recepcia@hoteleuforia.sk
či by ste boli 2 dospelé osoby + 3 deti alebo 1 dospelá osoba + 3 deti,
aby sme skontrolovali, aké izby máme v termíne, o ktorý máte záujem
k dispozícii. Zrejme by už bola potrebná rodinná izba alebo apartmán, aby
ste mohli byť spolu.
S pozdravom,
hotel Eufória
Anna
Dobry den,zakupila som si voucer pre 3 osoby.Ako si mozem zmenit meno
jednej osoby?
Hotel Eufória***
Dobrý deň, stačí, ak nám napíšete info o zmene na recepcia@hoteleuforia.sk
a upravíme ho. S pozdravom, hotel Eufória
Ľubomír
Zdravím
Poprosím Vás o informáciu..
Keď jedno dieťa do 12 rokov má pobyt zdarma. Koľko sa platí za ďalšie
dieťa (7 ročný) a (3 ročné) na pobyt 2 noci 3 dní.
Ďakujem
Hotel Eufória***
Dobrý večer,
za 7-ročné dieťa by bol doplatok 15€/noc, ktorý zahŕňa ubytovanie na
pevnom lôžku alebo prístelke (podľa typu izby) a taktiež polpenziu.
3-ročné dieťa bude mať pobyt zadarmo.
Matej Tomšík
Dobrý deň, chcel by som sa informovať o dostupnosti izieb od 20 –
22.9.2019. Máte ešte voľné izby pre dve osoby? Ďakujem za informáciu.
S pozdravom,
Tomšík
Hotel Eufória***
Dobrý deň, áno v tomto termíne máme voľnú poslednú dvojlôžkovú
izbu.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Andrea Bandyová
Dobrý máte volni termín na tento vyked Dakujem
Hotel Eufória***
Krásny deň Vám želám, z Vysokých Tatier.
Ospravedlňujem sa za neskoršú odpoveď.
Vo Vami vybranom termíne nemáme voľnú žiadnu ubytovaciu kapacitu.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať aj v budúcnosti.
Alena
Je možné ubytovanie v h. Eufória
aj v termíne od 30.-31.12.2019 do 3.-4.1. 2020 pre 9 osôb?
Hotel Eufória***
Dobrý deň,
bohužiaľ už máme hotel plne obsadený v termíne od 30.12.2019 do
2.1.2020, preto by ubytovanie bolo možné až od 2.1.2020. Ak by to pre Vás
bolo stále zaujímavé, napíšte nám.
S pozdravom,
Hotel Eufória
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak mám jedno 2 ročné a jedno 4ročné dieťa, ktoré chcem aby mali obaja vlastné lôžko a polpenziu, tak mám objednať voucher ako keby mali napr. 5 a 6rokov? Mali by sme záujem o apartmán. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, je potrebné zadať pravý vek detí, avšak pri 2 ročnom dieťati je možné zapožičať si detskú prístelku za poplatok 10eur/pobyt a taktiež bude možné priplatiť aj za polpenziu. Avšak je nutné kontaktovať priamo hotel ohľadom týchto možností a príplatkov za polpenziu pre 2 ročné dieťa, nakoľko 4 ročné dieťa má nárok aj na lôžko aj na stravu. Kontakt na recepciu hotela: +421 911 717 775
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.