Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň chcel by som sa opýtať či je možné zakúpiť aj na termin od
20.12 do 22.12 pretože pri vybraní na termín nie je možné
ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa Vám za neskorú odpoveď. Žiaľ táto ponuka už nie je
k dispozícii. Veríme, že Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Michaela
Dobrý deň objednala som si pobyt len s raňajkami, ale chcela som
polpenziu. Čo môžem s tým urobiť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko na Vašom konte evidujeme online termín, je nutné kontaktovať priamo
hotel, čí je možné si za polpenziu priplatiť, alebo celý voucher
stornovať a zakúpiť nový. Hotel môžete kontaktovať e-mailom na: recepcja@goldhotel.eu
alebo kontaktujte priamo nás na: podpora@zlavomat.sk a my
to za Vás vybavíme, nakoľko sa jedná o zahraničný hotel.
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika Pikáliová
Dobrý deň, bolo by možné kúpiť si aj pobyt na termín 29.8. –
1.9.2019? Vidím tu platnosť kupónov do 31.8. a potom ďalšie od 1.9.. Je
nejaká možnosť ako si kúpiť pobyt v celom termíne? Vopred ďakujem za
odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, je možné zakúpiť si pobyt do 31.8.2019 , ak sú voľné kapacity, a
následne si zakúpiť druhý voucher od 1.9.2019 a iba informovať hotel
o tom, že to ste vy, aby ste sa nemuseli sťahovať z izby na izbu :) Avšak,
v tomto prípade je jedna noc nepokrytá zľavou a to noc z 31.8 na 1.9.2019,
a tak bude musieť byť hradená za ich hotelový cenník.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Eva
Dobrý deň ,prosím cena pre dvoch dospelých+ Jedno dieťa (8.mesiacov)
s polpenziou?
Termín od 6.8–9.8 ,mali by sme záujem o izbu s balkónom. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je voľný. Najbližší voľný termín na
4 dni/ 3 noci termín je 18.-21.8.2019. Cena pre 2 osoby je 289 eur;
8 mesačné dieťa je bez nároku na lôžko a stravu zdarma. + Pobytová taxa:
2 zł/osoba/deň.
Prosím, všetky izby v danom hotel sú ponúkané s balkónom.
Prajeme Vám pekný deň.
Lubomir Budzak
Chcel by som sa Vás opýtať či by sa dal pridať jeden dospelý človek +
dieťa do 2 rokov. Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lubomir,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, doplatky za dieťa:
Dieťa do 4 rokov (3,99 r.) bez nároku na služby: grátis
Detská postieľka: 15€/pobyt (doplatok na mieste)
Samotné pobyty sa dajú vybrať podľa variantu buď pre 2 až 3 alebo 2 až
4 osoby. Prístelka pre 5. dospelého nie je k dispozícií.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcel by som sa opýtať či je možné zakúpiť aj na termin od 20.12 do 22.12 pretože pri vybraní na termín nie je možné
ďakujem.
Dobrý deň Lukáš,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa Vám za neskorú odpoveď. Žiaľ táto ponuka už nie je k dispozícii. Veríme, že Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.