Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 88 88 536 alebo mailom na rezerwacja@heron-hotel.com (anglicky alebo poľsky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Varianty s polpenziou: v rámci pobytu s polpenziou vám bude pri nástupe na pobyt nabitý kredit, z ktorého môžete priebežne čerpať počas pobytu (stačí personálu nahlásiť číslo izby). Váš kredit môžete využiť nielen v 3 reštauráciách, ale aj v bare alebo kaviarni. Kredit sa nevzťahuje iba na večernú konzumáciu, ale na akúkoľvek konzumáciu počas dňa, preto si jeho čerpanie môžete rozdeliť podľa potreby a chuti. V prípade prečerpania kreditu vám bude pri check-oute vystavený doklad na zvyšnú konzumáciu, prípadne ďalšie služby, ktoré môžete počas pobytu využívať (masáže, procedúry, kozmetika, atď.)
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, je možnosť prísť k hotelu aj s vlastným motorovým
člnom? Kde nablízku je zvažnica a koľko by stálo parkovné na víkend,
ďakujem. Tana
Zlavomat.sk
Dobrý deň Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa daná možnosť nevzťahuje na našu ponuku, pre bližšie
informácie kontaktujte priamo hotel e-mailom na: rezerwacja@heron-hotel.com
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť,
neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Hotel Heron*****
Dzień dobry ,
Uprzejmie informuję, że mogą Państwo przywieźć swoją motorówkę. Około
3 km od hotelu można ją zwodować.
Jeżeli będą Państwo Gośćmi hotelowymi, cumowanie łodzi jest
bezpłatne.
Pozdrawiam,
Heron Live Hotel
Juraj
Dobrý deň, rád by som sa opýtal či je v hoteli dostupná chladnička a
mikrovlnka pre hostí, pretože by som potreboval počas pobytu skladovať a
zohrievať mlieko pre dieťa.
Ďakujem
Hotel Heron*****
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że pokoje wyposażone są tylko w mini barki.
W Recepcji hotelu lub w barze można poprosić o przechowanie lub podgrzanie
mleka.
Pozdrawiam,
Heron Live Hotel*****
Katarína
Dobrý deň, mám záujem o kúpu poukazu od 30.8. do 1.9. Je to možné?
Prosím o info. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť
urgentne termín môžte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu emailom na
podpora@zlavomat.sk
alebo na Tel číslo: +421 232 117 321
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Lea Máriássy
Bolo by možné si rezervovať termín od 26.-28.8. ? Balik
s polpenziou ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď, ak si potrebujete preveriť
urgentne termín môžte sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +48
18 888 85 36 alebo e-mailom na: rezerwacja@heron-hotel.com
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Anna
Dobry vecer…nikde som nenasla check in a ani check out…prosim viete mi
povedat v akom case sa da ubytovat a v akom odubytovat
z hotela?…dakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, Check in do hotela je od 15:00 – Check out z hotela je do 12:00
Prajeme Vám pekný deň.
Miloš Kasman
Zdravím,
nenašiel som ako to je s deťmi. Mám 11, 6 a 2 ročné. Koľko by sa
doplácalo?
Vďaka
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miloš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, príplatky za deti sa Vám automaticky vypočítajú po zadaní
termínu do online kalendára. Avšak, v danom hoteli nie je možné ubytovať
viac ako 2 deti, nakoľko majú k dispozícií iba izby s možnosťou jednej
prístelky (druhé dieťa do 3. rokov bez nároku na lôžko). Odporúčame
Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim požiadavkám.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Lucia
Dá sa v hoteli dorozumieť aj po slovensky?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná o poľský hotel, nie je zaručené že personál
ovláda aj slovenčinu. Dorozumiete sa určite Poľsky a Anglicky.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možnosť prísť k hotelu aj s vlastným motorovým člnom? Kde nablízku je zvažnica a koľko by stálo parkovné na víkend, ďakujem. Tana
Dobrý deň Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa daná možnosť nevzťahuje na našu ponuku, pre bližšie informácie kontaktujte priamo hotel e-mailom na: rezerwacja@heron-hotel.com
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Dzień dobry ,
Uprzejmie informuję, że mogą Państwo przywieźć swoją motorówkę. Około 3 km od hotelu można ją zwodować.
Jeżeli będą Państwo Gośćmi hotelowymi, cumowanie łodzi jest bezpłatne.
Pozdrawiam,
Heron Live Hotel