Dobrý deň,
moja objednávka zo dňa 17.09.2019 ešte stále nie je vybavená . Predajca
nekomunikuje.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v prípade nevybavenej objednávky nám napíšte email na adresu podpora@zlavomat.sk, kde
nám uvediete číslo Vašej objednávky a radi Vám preveríme jej stav.
Prajeme Vám pekný deň.
Juraj
dobry den.je mozne ze nikto neodpoveda na maily?ako je to s osobnym
odberom?je mozne poslat kavu zasielkovnou a zaplatit postovne ked bol raz
zvoleny osobny odber?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Juraj,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ak sa Vám nedarí spojiť s dodávateľom, kontaktujte nás e-mailom
na: podpora@zlavomat.sk
Ak ste si už zakúpili voucher na osobný odber na prevádzke, iba po dohode
s dodávateľom je možné si za "Osobný odber Zásielkovňa " priplatiť.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Equiset s.r.o.
Dobrý deň,
ďakujeme za zakúpený voucher. Samozrejme zmena možná je, pokojne nás
kontaktujte na tel. č. 0940603762 v pracovných dňoch medzi 9:00–17:00 a
radi Vám tovar pošleme do zásielkovne.
Ďakujeme
Tím PlenTea, s. r. o.
Arnold Harsanyi
Dobry vecer. Dakujem Vam. :)
ARNOLD HARSANYI
Dobry den. Ak by sa nedajboze stalo ze v den dorucenia tovaru nemam cim
zaplatit,dokedy je mozne si tovar prevziat potom? Dakujem. S pozdravom a uctou
Arnold Harsanyi .
Equiset s.r.o.
Dobrý deň,
za tovar sa platí vždy vopred, takže takýto problém určite nenastane
: )
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
moja objednávka zo dňa 17.09.2019 ešte stále nie je vybavená . Predajca nekomunikuje.
Dobrý deň, Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v prípade nevybavenej objednávky nám napíšte email na adresu podpora@zlavomat.sk, kde nám uvediete číslo Vašej objednávky a radi Vám preveríme jej stav.
Prajeme Vám pekný deň.