Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Zrnková plantážna káva – ochutnajte svetovú kvalitu

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

IvanR

Dobrý deň,
moja objednávka zo dňa 17.09.2019 ešte stále nie je vybavená . Predajca nekomunikuje.

Zlavomat.sk

Dobrý deň, Ivan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Prosím, v prípade nevybavenej objednávky nám napíšte email na adresu podpora@zlavomat.sk, kde nám uvediete číslo Vašej objednávky a radi Vám preveríme jej stav.

Prajeme Vám pekný deň.

Juraj

dobry den.je mozne ze nikto neodpoveda na maily?ako je to s osobnym odberom?je mozne poslat kavu zasielkovnou a zaplatit postovne ked bol raz zvoleny osobny odber?

Zlavomat.sk

Dobrý deň Juraj,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Prosím, ak sa Vám nedarí spojiť s dodávateľom, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ak ste si už zakúpili voucher na osobný odber na prevádzke, iba po dohode s dodávateľom je možné si za "Osobný odber Zásielkovňa " priplatiť.

Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.

Equiset s.r.o.

Dobrý deň,
ďakujeme za zakúpený voucher. Samozrejme zmena možná je, pokojne nás kontaktujte na tel. č. 0940603762 v p­racovných dňoch medzi 9:00–17:00 a radi Vám tovar pošleme do zásielkovne.
Ďakujeme
Tím PlenTea, s. r. o.

Arnold Harsanyi

Dobry vecer. Dakujem Vam. :)

ARNOLD HARSANYI

Dobry den. Ak by sa nedajboze stalo ze v den dorucenia tovaru nemam cim zaplatit,dokedy je mozne si tovar prevziat potom? Dakujem. S pozdravom a uctou Arnold Harsanyi .

Equiset s.r.o.

Dobrý deň,
za tovar sa platí vždy vopred, takže takýto problém určite nenastane : )

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore