Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete chcieť izbu Deluxe s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na rboj.sun@bsagency.bg alebo telefonicky na +359884266262 v anglickom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Prosím vás, doprava je individuálne? Nie je v cene?
Ďakujem.
Bellevue Hotel
Dear Mrs. Gergeľová,
The offer is only for the hotel. Transport is not included.
Let me inform you that we can provide you transfer from and back to the airport
(Bourgas airport) and it is 13.00 Euro per person – two ways.
If I can help you with something else, feel free to contact me!
Best regards,
Antonia Volkova
Product manager
Oxana Revayová
Dobry den prosim was letenka a poistenie nie su v0cene?dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Oxana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, naša ponuka sa vzťahuje iba na ubytovanie priamo v hoteli. Doprava
na miesto je individuálna, tak isto ako aj poistenie.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Prosím vás, doprava je individuálne? Nie je v cene? Ďakujem.
Dear Mrs. Gergeľová,
The offer is only for the hotel. Transport is not included.
Let me inform you that we can provide you transfer from and back to the airport (Bourgas airport) and it is 13.00 Euro per person – two ways.
If I can help you with something else, feel free to contact me!
Best regards,
Antonia Volkova
Product manager