Pobyt v hoteli Montfort s wellness v príjemnej, tichej a nerušenej lokalite
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den,pri 2 isibach,6 dnoch,5 noci mi vychadza cena 519€,termin 22.3–27.3.2020, je tato cena spravna,v cene je zaratana aj pobytova taxa?Je v hotely aj miestnost na uskladnenie lyziarskej vystroje?Je na izbe chladnicka?Dakujem
Dobrý deň Zdeno,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pokiaľ je cena vypočítaná priamo na počet osôb a vek detí na
daný dátum, je táto informácia správna. Avšak jeden voucher sa vzťahuje
na jednu izbu, a tak v prípade dvoch izieb, je nutné zakúpiť si dva
vouchery pre príslušný počet osôb.
K cene je ešte nutné zaplatiť príplatok: Pobytová taxa: 0,50€ / noc,
ktorá sa hradí priamo v hoteli.
Žiaľ, podla dostupných údajov sa na izbách chladnička nenachádza a hotel
ani nedisponuje lyžiarňou. Avšak odporúčame Vám dané informácie
preveriť preveriť aj priamo v hoteli e-mailom na: recepcia@hotelmontfort.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Je na dvojlôžkovej izbe balkón?
Dobrý deň Anna, nie všetky dvojlôžkové izby majú balkón
S pozdravom, recepcia hotela
Dobrý deň. Chcem sa opýtať,ked potrebujeme ubytovanie pre dve dospelé osoby a dve deti 12 a 14 rokov od 2.2–4.2.2020 .(Vsade je písaná možnosť ubytovania len pre tri osoby). Treba potom kupovať dve vouchery? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko je možné jeden voucher využiť pre 2 deti, iba v prípade
že druhé dieťa nie je staršie ako 2 roky, je vo Vašom prípade nutné
zakúpiť si dva vouchery na tej istý termín. Avšak odporúčam Vám predtým
kontaktovať hotel e-mailom: recepcia@hotelmontfort.sk
alebo na tel.čísle: +421 527 895 622 ohľadom dostupnosti 2 izieb na
ten istý termín, ako aj o informácií, že ste rodina a pricestujete
spolu.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať či ak je ako obmedzenie uvedené, že nástup je možný od nedele, znamená to, že prvý deň nástupu musí byť vždy iba nedeľa? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, pani Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pokiaľ je vo variante nástup v konkrétny deň, je možné na pobyt
nastúpiť iba v daný deň.
Prajem pekný deň
Dobrý večer, chcem sa prosím opýtať, či je možné vo vašom hotely doobjednať aj obed, resp. plnú penziu? A akou formou, keďže v cene pobytu máte len polpenziu. Ďakujem. Miková
Dobrý večer p. Miková, samozrejme obed si viete doobjednať priamo na
mieste formou a la carte
pekný zvyšok večera
Dobrý deň, Pri variante pobyt kedykoľvek s polpenzou od 7.1.2020 je cena od 229(na dve noci) ale vždy po zakliknutí sa objavý len za cenu 429, pretože píše apartmán, ale ja nechcem apartmán, v popise píše vo vybrannej izbe, tak potom to je troškú čudne… Mohli by ste to trosku opraviť ? Ďakujem
Dobrý deň,
zakúpte si voucher bez viazanosti a my Vám to rezervujeme a konkrétny
termín
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať
Recepcia Hotela Montfort****
Dobrý večer. Dotazujem sa, či sa pripláca ak idú na pobyt dve dospelé osoby a dve deti, 2 roky a 5 rokov. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je možné ubytovať na jednej izbe 4 osoby staršie ako 1,9 roka,
nakoľko je dostupná iba 1 prístelka a dieťa do 1,9 roka je bez nároku na
lôžko a stravu zdarma.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer,môžem sa opýtať, chceli by sme ísť dve rodiny spolu
k Vám na pobyt.Jedná sa o dve štvorčlenné rodiny.Je to u Vás možné,
alebo mate iba ma-3-miestne izby?A ako ďaleko je od Vás najbližšie
lyž.stredisko?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Eugen,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom hoteli nie je možné ubytovať 4 osoby na jednej izbe,
nakoľko nie je možnosť dvoch prísteliek. Avšak za príplatok za väčšiu
izbu je možná aj táto možnosť, avšak na to je nutné kontaktovať priamo
hotel na tel.čísle: +421 527 895 622. Odporúčame Vám zakúpiť si
voucher bez termínu, a následne si termín aj izby rezervovať priamo
v hoteli.
Najbližšie lyžiarske stredisko sa nachádza: 1,1km od hotela. Pre bližšie
informácie ich neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa prosím Vás opýtať na detský kútik, či je
v hotely zriadený, pretože som ho na fotkách nevidel a nespomína sa ani
v popise.
Ďakujem
Dobrý deň,
áno máme na našom hoteli k dispozícii detský kútik
S pozdravom
recepcia Hotela Montfort****
Dobrý deň. Prosím Vás, ak by som si objednala pobyt pre dve osoby je možnosť i neskôr doplatiť dieťa? Má to byť darček a neviem počet. Ďakujem.
Dobrý deň,
Áno , avšak je potrebná dohoda s recepciou.
S pozdravom recepcia hotela Montfort
Prepáčte, 409€ dve noci a dve osoby? Naozaj? Alebo chýba kalkulačky?
Dobrý večer, cena 409€ je za apartmán, pre zistenie voľných kapacít
prosím kontaktujte recepciu Hotela +421527895622
S pozdravom Dominika Pustá
Recepcia hotela Montfort****
Dobry den, pri termine od 2.12. do 5.12 system pocita cenu 179 eur za noc a nie 79 eur. Ide o chybu?
Dobrý deň,
počíta Vám cena za apartmán, pre zistenie voľných kapacít prosím
kontaktujte recepciu Hotela +421527895622
Prajeme Pekný zvyšok večera
Dobrý deň, prosím vás aké sú otváracie hodiny wellnessu a do koľkej hodiny ho môžem navštíviť v deň odchodu? Ďakujem Martin
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, otváracie hodiny wellness sú: 15:00–21:00. Nakoľko je check out
z hotela do 10:00, nie je možné wellness využiť v deň odchodu.
Prajeme Vám pekný deň.
dobrý deň
prosím vás keby ideme z BA vlakom ako sa tam dá dostať?
ďakujem
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom dopravy je nutné sa kontaktovať
priamo v hoteli na tel.čísle: +421 527 895 622
Prajeme Vám pekný deň.
Zdravím, platí sa aj za polročné bábätko? Aká teplá voda je v bazéne, môže sa v ňom tak malé kúpať? Ď.
Dobrý deň Petronela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, polročné dieťa je zadarmo bez nároku na stravu a lôžko. Avšak je
nutné ho uviesť ako dieťa, vek: 0 rokov.
Pre bližšie informácie o teplote vody sa prosím informujte priamo v hoteli
na tel.čísle: +421 527 895 622
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Chcela by som sa spýtať či by bol voľný termín po novom roku od 2.1. do 7.1.2020 napriklad. Ďakujem Katarina
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, variant: Pobyt s dlhou platnosťou na celý rok 2020 je platný až
od 7.1.2020, a tak nie je možné ponuku využiť vo Vami želanom termíne.
Odporúčame prezrieť si iné naše ponuky, ktoré sú dostupné v danom
termíne.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
dobrý deň, viete prosím na izbu zabezpečiť aj detskú postieľku? ďakujem.
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto možnosti je potrebné sa informovať priamo v hoteli
na tel.čísle: +421 527 895 622
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,prosím Vás máte voľné 2 dvojposteľove izby v termíne od 8.11 do 11.11,ďakujem pekne
Dobrý deň Ľubomír,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás to, ale tento termín už nie je dostupný. Veríme, že Vás zaujme
iná naša ponuka.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, chcem sa opytat ci mate volny termin na pobyt od 22. do 24. Novembra. Dakujem
Dobrý deň, Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ak si potrebujete preveriť termín, ktorý už na našej stránke nie je
dostupný v online rezerváciách, môžete sa obrátiť priamo na hotel na
tel.čísle: +421 527 895 622 alebo e-mailom na: recepcia@hotelmontfort.sk.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
je možné vo vašom zariadení uplatniť rekreačné poukazy?
Dobrý deň Roman,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, je možné využiť rekreačný poukaz. Pri vytváraní objednávky je
potrebné zakliknuť požiadavku o rekreačný ponukaz.
Prajeme Vám pekný deň.
Zaujala nás ponuka ale pri vypočítaní ceny za dieťa sa nám dá nahodiť len jedno. Poprosím Vás aká je celková suma za dvoch dospelých a dve deti 8 a 5 ročné v termíne 27–29.10.? Ďakujem
Dobrý deň Milena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pri tejto ponuke sa nedá zvoliť možnosť 2 deti, kde je jedno
staršie ako 1,9 roka, nakoľko maximálny počet lôžok sú 3.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, prístup k hotelu je možný len autom alebo sa dá využiť aj verejná doprava (vlak, autobus)? S pozdravom
Dobrý deň Annamária,
okrem auta sa dá k nášmu hotelu prísť aj autobusom, zastávke pre autobus
je Tatranská Javorina – Za buky
zastávka je vzdialená od hotela 300 m.
v prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať
S prianím pekného dňa
recepcia hotela Montfort
dobrý večer, nedá sa mi zaplatiť rezerváciu. je možné, že už je tento termín obsadený? ďakujem za odpoveď
Dobrý deň Alena,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v online kalendári je možné zvoliť iba voľné termíny, ktoré
sú vyznačené v modrom krúžku. Dátum nástupu je vyznačený silnejšou
modrou. Online termíny sa dajú uhradiť jedine kartou. Ak si želáte platiť
prevodom, je nutné zvoliť voucher bez termínu. Upozorňujeme Vás však, že
objednávku je potrebné uhradiť do hodiny od jej vytvorenia, inak bude
automaticky stornovaná.
Ak máte akýkoľvek iný problém, neváhajte nás kontaktovať na tel.čísle:
+421 232 117 321 alebo e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Chcem sa opýtať či sú k dispozícii aj masáže. Ďakujem
Dobrý deň Lukas,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v danom hoteli sú k dispozícií aj masáže, avšak pri kúpe
voucher budú za príplatok. Pre bližšie informácie sa prosím informujte
priamo v hoteli na tel.čísle: +421 527 895 622
Prajeme Vám pekný deň.
Zdravím Poprosím Vás o informáciu… Koľko sa platí za dieťa
(8ročný) a (7ročné) a (4 ročné) za pobyt 2 noci 3 dni vo vašom
hoteli…?
Ďakujem
Dobrý deň Ľubomír,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, príplatky za deti sa Vám hneď automaticky vypočítajú po zadaní
veku detí do online objednávky. Ak si však prajete bližšie informácie,
neváhajte kontaktovať priamo hotel na tel.čísle: +421 527 895 622
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň.
V hoteli Montfort s wellnessom, je od koľkej hodine otvorení wellness pre
ubytovaných hostí?Cez portál zlavomat pišete neobmedzený vstup pri
2 dňovom pobyte.
Je určený časový vstup do wellnessu pre hotelových hostí ?
S pozdravom .
Ferdinand Cvinger
Dobrý deň Ferdinand,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, wellness je otvorené od 15:00 do 21:00. Prosím, v našej ponuke sa
nachádza neobmedzené wellness pri ubytovaní na 2 až 6 dní. Wellness
môžu využívať aj hostia, ktorí nie sú v danom hoteli ubytovaní.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
vzhladom na to, ze od zajtra 13.3.2020 platia vyrazne obmedzenia na Slovensku ohladne koronovirusu, ako uviedol premier Pellegrini, tak uvedene obmedzenia sa tykaju aj nasho pobytu v hoteli Monfort s neobmedzenym welnes vstupom v termine 22.3.2020–27.3.2020 6 dni,5 noci, v sume 519 eur, kde sme tento pobyt zakupili ako darcek k 50 narodeninam mojej priatelky, sa chcem informovat o dalsich podmienkach mozneho pobytu.Podla obmedzeni bude hotel otvoreny, avsak welnes v hoteli a ostatne sluzby budu zatvorene.
Ak sa dostavime na pobyt v objednanom termine, ako budeme odskodneni za nevyuzite sluzby welnesu atd.?
Ak budeme chciet presunut pobyt na iny datum /to vsak zatial nik nevie dokedy toto obmedzenie bude platit, takze my tiez nevieme ani pripadny iny datum/, v akom najneskorsom termine je treba zmenu uskutocnit, do kolkych dni pred nastupom/ uvadzate myslim 7 dni,pocitaju sa tam aj vikendy ci len pracovne dni?/. Vzhladom na krizovu situaciu na Slovensku, je mozne storno objednavky, nakolko sa nejedna o problem z nasej strany, ale celosvetovy a hlavne krizove opatrenia Slovenska? Mozete nam ponuknut pripadne mozne alternativy?
Dakujem
Dobrý deň,
Je možné daný pobyt presunúť na iný dátum , taktiež bez určenia dátumu ten si určíte neskôr .
Pre stornovanie zakúpeného voucheru je potrebné kontaktovať podporu zo stránky zľavomatu .
recepcia hotela Montfort