Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 535 535 520 alebo e‑mailom na adrese: aparthotelgoralski@gmail.com
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
UPOZORNENIE: Apartmány sú vhodné pre páry alebo rodiny s deťmi. Apartmány, ktoré sú v ponuke, disponujú jedným manželským lôžkom, prístelky pre deti sú na rozťahovacích pohovkách. V prípade, že o pobyt má záujem rodina s viac ako dvoma deťmi, príp. skupina viac ako dvoch dospelých osôb, je potrebné zarezervovať si apartmán typu DeLuxe za doplatok 25€/noc.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer.Chcel by som sa opýtať,ako postupovať,keď by sme chceli
rezervovať 2 apartmány pre dve rodiny na rovnaký termín,hotel ponúka viac
apartmánov,no pri zadávaní do košíka dvoch poukazov na jeden termín nám
druhý zamietlo rezervovať.
Dakujem za odpoveď.
S pozdravom
Tomová
Aparthotel Góralski***
Dámy a páni,
Kedy si chcete rezervovať byty?
S pozdravom,
Zuzanna Długopolska
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer.Chcel by som sa opýtať,ako postupovať,keď by sme chceli rezervovať 2 apartmány pre dve rodiny na rovnaký termín,hotel ponúka viac apartmánov,no pri zadávaní do košíka dvoch poukazov na jeden termín nám druhý zamietlo rezervovať.
Dakujem za odpoveď.
S pozdravom
Tomová
Dámy a páni,
Kedy si chcete rezervovať byty?
S pozdravom,
Zuzanna Długopolska