Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na recepcja@srebrnybucznik.pl alebo telefonicky na + 48 608 547 477, +48 338 556 018 v anglickom alebo poľskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, dá sa priplatiť rodinná izba s dvoma miestnosťami ? Boli by
sme 4 členná rodina.Aký je tam príplatok, prípadne by sme zakúpili
2 vouchery,prosím o info o doplatkoch.ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Milan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom 4lôžkovej izby je nutné sa kontaktovať priamo v hoteli
e-mailom na: recepcja@srebrnybucznik.pl
nakoľko naše vouchre platia iba pre 2 až 3 osoby a pri 4 osobách j
možné mať iba dieťa do 2,9 rokov.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť,
neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Ivana
Dobrý deň, pri kúpe voucheru pre 2 osoby je možné si rezervovať izbu
s balkonom ?ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre možnosť izby s balkónom je nutné kontaktovať priamo hotel,
avšak ak túto informáciu zadáte do poznámky pri objednávke, ak takáto
izba náhodu nebude k dispozícií dajú Vám vedieť.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dá sa priplatiť rodinná izba s dvoma miestnosťami ? Boli by sme 4 členná rodina.Aký je tam príplatok, prípadne by sme zakúpili 2 vouchery,prosím o info o doplatkoch.ďakujem
Dobrý deň Milan,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom 4lôžkovej izby je nutné sa kontaktovať priamo v hoteli e-mailom na: recepcja@srebrnybucznik.pl nakoľko naše vouchre platia iba pre 2 až 3 osoby a pri 4 osobách j možné mať iba dieťa do 2,9 rokov.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.