Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Termín si rezervujte čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili: rezervace@hotel-harmonie.cz alebo recepce@hotel-harmonie.cz, na telefónnom čísle .: +420 577 117 222, +420 577 117 881, alebo +420 577 117 882.
Dôležité informácie:
Na pobyt nemožno čerpať príspevok FKSP.
Telefónne rezervácie v dňoch Pondelok- piatok v čase od 8: 00–16: 00.
Prosíme zahraničných klientov o predloženie pasov detí pri ubytovaní v hoteli.
V hoteli z prevádzkových dôvodov nemožno garantovať konkrétne izby.
Domáci maznáčikovia: 200 Kč / deň (Iba malé plemená, je nutné mať so sebou očkovací preukaz, informáciu o pobyte so zvieraťom uveďte hneď pri rezervácii.)
Wi-Fi zadarmo (na recepcii v dennom bare, v reštaurácii)
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
pri ponukách zaplatím za voucher napr. 65,–€ pre 2 osoby alebo za každú osobu zvlášť ,t.j.,2×65,– € ????
Dobrý den,
voucher je vždy určen pro dvě osoby. Hezký den