Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +48 12 426 80 70 alebo +48 12 433 97 95 alebo e‑mailom na hotel2@hk.com.pl alebo rezerwacja@hk.com.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku (poľsky/anglicky), pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Parkovanie: cena za 24h - 60 PLN (Parkovanie: Cena za 24h - 60 PLN (Parkovanie: apartmánový dom je situovaný na ulici, kde je spoplatnené parkovanie v pracovných dňoch od pondelka do soboty v čase od 10:00 do 20:00 v cene 6zł/hod. Mimo tieto časy je parkovanie v okolitých uliciach zdarma. Strážené parkovanie je nutné zarezervovať vopred, zvlášť na uvedených tel. číslach: ulica Starowiślna 79a Str. 90 PLN / deň, ulica Miodowa 55A Str.- +48 888 808 153 - 50 PLN / deň.))
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.