Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.: +421 51 77 00 444 alebo +421 910 800 444 alebo e‑mailom na recepcia@hotelcarpediem.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
V prípade, že máte záujem o konkrétny typ apartmánu, je potrebné preveriť si jeho dostupnosť vopred
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
V prípade, že máte záujem o konkrétny typ apartmánu, je potrebné preveriť si jeho dostupnosť vopred a pridať túto požiadavku do poznámky pri rezervácii.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Zadala som objednávku na hotel Caroe Diem v Prešove, klikla som na
použitie mojich 145 kreditov a na moje prekvapenie, neboli použité! Ak to
nemôžte spravit Vy, tak stornujem moju objednávku!
Zlavomat.sk
Dobrý deň Darina,
ďakujeme za Vašu objednávku a za záujem o naše ponuky.
Za túto situáciu sa veľmi ospravedlňujeme, pri vytváraní objednávky a
uplatnení kreditov je potrebné, aby ste boli prihlásení vo svojom konte.
Takisto je potrebné sa uistiť, či kolónka na uplatnenie kreditov bola naozaj
označená.
Nakoľko ste už uhradili plnú sumu za danú objednávku, nie je možné Vám
z nej strhnúť hodnotu daných kreditov. Ak si želáte storno danej
objednávky, prosím kontaktuje nás emailom na podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zadala som objednávku na hotel Caroe Diem v Prešove, klikla som na použitie mojich 145 kreditov a na moje prekvapenie, neboli použité! Ak to nemôžte spravit Vy, tak stornujem moju objednávku!
Dobrý deň Darina,
ďakujeme za Vašu objednávku a za záujem o naše ponuky.
Za túto situáciu sa veľmi ospravedlňujeme, pri vytváraní objednávky a uplatnení kreditov je potrebné, aby ste boli prihlásení vo svojom konte. Takisto je potrebné sa uistiť, či kolónka na uplatnenie kreditov bola naozaj označená.
Nakoľko ste už uhradili plnú sumu za danú objednávku, nie je možné Vám z nej strhnúť hodnotu daných kreditov. Ak si želáte storno danej objednávky, prosím kontaktuje nás emailom na podpora@zlavomat.sk.
Prajeme Vám pekný deň