Otvorené vouchery: rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom recepcia@hotelpodzamkom.sk alebo telefonicky +421 46 5185 100.
Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Momentálne naše aktuálne ponuky sú do 20/12. Niekedy pred koncom uplynutia
doby 20/12 alebo možno už na začiatku decembra budeme pripravovať ponuky na
rok 2020.
prajeme Vám krásny zvyšok večera,
s pozdravom
Minárik Peter
Tamara Pucovsky
Dobry den,
Zaujima ma vybavevie izby, presnejsie ci je v izbach susic na vlasy?
Dakujem
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň p. Tamara,
je nám ľúto, ale susiče na vlasy na izbách nemáme. Kľudne Vám ale susič
môžeme zapožičať na recepcii.
prajeme Vám krásny večer,
s pozdravom
Minárik Peter
Silvia
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, či dvojlôžková izba s 2 prístelkami obsahuje
manželskú posteľ? Resp. pri ktorom variante ubytovania (s výnimkou
kráľovského apartmánu) je v izbe manželská posteľ?
Ďakujem.
Hotel Pod Zámkom****
Dobrý deň,
varianta Dvojlôžková izba s 2 prístelkami obsahuje manželskú posteľ.
Oddelené lôžka majú varianty, kde je presne definované, že je to ponuka
s oddelenými lôžkami. Najlepšie bude po zakúpení nás kontaktovať a my
Vám rezerváciu ešte skontrolujeme.
S pozdravom
recepcia – Hotel pod Zámkom Bojnice
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, budete mát aj kupóny na rok 2020?
Dobrý deň, určite áno.
Momentálne naše aktuálne ponuky sú do 20/12. Niekedy pred koncom uplynutia doby 20/12 alebo možno už na začiatku decembra budeme pripravovať ponuky na rok 2020.
prajeme Vám krásny zvyšok večera,
s pozdravom
Minárik Peter