Otvorený voucher: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred e‑mailom na info@kupeleciz.sk alebo na tel. č. 047/55 93 133 alebo 047/55 93 134
pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, ak mám zaplatený pobyt ale pre Koronavýrus si nemôžem
stále posúvať dovolenku. Môžete mi vrátiť peniaze späť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán František,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom konkrétneho problému sa, prosím, obráťte na naše zákaznícke
oddelenie: podpora@zlavomat.sk
Prajeme pekný deň
Helena Marková
Dobrý deň,
ako sa dostanem do kúpeľov verejnou dopravou ?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Helena Marková
Prírodné jódové kúpele Číž
Dobrý deň Helena, do obce Číž je možné dostať sa vlakovým spojením
na trase Bratislava – Košice. Z vlakovej zastávky do kúpeľov sa môžte
dostať kúpeľnou prepravou. Je však potrebné kontaktovať recepciu na email
info@kupeleciz.sk alebo
na telefónnom čísle 047/559 31 33 minimálne deň pred plánovaným
príchodom aby vám odvoz zo stanice vedeli zarezervovať.
Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
Iveta Balogová
Dobrý večer chcem sa opýtať či máte voľné izby od 3.1. do
6.1.2020
Zlavomat.sk
Dobrý deň Iveta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka je platná do 14.12.2019 alebo potom až od 16.1.-
31.5.2020.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám,
Prajeme Vám pekný deň.
karol
Dobry den,
je ubytovanie v pripade voucheru pre jednu osobu v jednopostelovej izbe?
Zdravi – Karol
Zlavomat.sk
Dobrý deň Karol,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie kontaktuje poskytovateľa danej ponuky
emailom na tejto emailovej adrese: info@kupeleciz.sk alebo
telefonicky:
+421 475 510 900.
Prajeme Vám pekný deň.
PETER
Môžeme sa ubytovať aj s malým izbovým psíkom,počas pobytu
v kúpeloch,má 3kg
Zlavomat.sk
Dobrý deň Peter,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, domáce zvieratá v daných kúpeľoch nie sú povolené.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Judita Prsteková
Dobrý deň. pripájam sa k poznámke p. Chrenka. Vybrala som počet osôb,
síce sa zobrazila cena, ale nezobrazil sa počet nocí a termín ešte som
nevybrala. Skutočne by bolo vhodné uvádzať počet dní /nocí/ a počet
osôb s termínmi počas sezóny aj mimo sezóny s presnou cenou. Kvôli
týmto nejasným informáciám som už prestala využívať vaše služby.
A týka sa to tak domácich aj zahraničných ponúk /okrem jednej, kde boli
uvedené presné údaje/ a nebol problém si objednať pobyt.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Judita,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Prosím, ak si zvolíte niektorý z variantov napr. 3 až 4 dni (2 až
3 noci), zobrazí sa Vám najnižšia možná cena za najmenší počet
dní/nocí. V tom prípade sa Vám zobrazila cena od 189 eur a je to cena za
3 dni (2 noci) . Ak si v kaledári vyberiete termín na 4 dni (3 noci),
cena sa upraví na základe počtu dní/nocí. Rovnako je to aj v ostatných
variantoch.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Marek Chrenko
Dobry den,
Ocenil by som presne informacie. Co znamena 1–2 osoby? A cena „od“? Preco
neuvediete presne kolko to stoji bezne pre 2 alebo pre jedneho a potom cenu so
zlavou? Potom si to vie kazdy presne vypocitat sam a aj ked vidi o kolko menej
by platil oproti beznemu cenniku, tak aj to hned zavazi. Tuto ponuku nevnimam
ako zlavu, ale ako reklamu. Neviem z nej nic podstatne.
S pozdravom
Marek Chrenko
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Marek,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, po vybratí variantu, termínu a počtu osôb sa Vám vždy zobrazí
celková cena za pobyt.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak mám zaplatený pobyt ale pre Koronavýrus si nemôžem stále posúvať dovolenku. Môžete mi vrátiť peniaze späť?
Dobrý deň, pán František,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom konkrétneho problému sa, prosím, obráťte na naše zákaznícke oddelenie:
podpora@zlavomat.sk
Prajeme pekný deň