Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Pobyt s domácim miláčikom si dopredu dohodnite s recepciou.
Otvorené vouchery: Rezerváciu termínu vykonávajte v dostatočnom predstihu na e‑maili recepce@kostelany.cz alebo na telefóne +420 573 367 272. Pri rezervácii uvádzajte kód voucheru.
Deti je potreba hlásiť pri rezervácii – vek i ich počet.
Dôležité: Preferovaný čas pobytu vo wellness uveďte pri rezervácii telefonicky či e‑mailom. V prípade online rezervácie konkrétneho termínu uveďte preferovaný čas do poznámky pri kúpe voucheru.
Dieťa do 2,99 rokov má pobyt s rodičmi na lôžku a bez nároku na služby zdarma
Možnosť zapožičania až 3 detských postieľok.
Upozornenie: Prístelky sú možné iba v apartmánoch.
Pozor, ak informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je tiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.