Vianočné trhy, ktoré patria k tým najkrajším na svete
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den, chcem sa opytat, ci sa da platit aj eurama v Budapesti na vianocnych trhoch?
Dobrý deň Alžbeta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, odporúčame Vám zameniť istú hovoriť na forinty alebo použiť
platbu kartou. Avšak pre bližšie informácie neváhajte kontaktovať priamo
CK na tel.čísle: +421 911 594 464
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry deň,chcem sa opytať či nemate odchody aj s Popradu,Dakujem.
Dobrý deň Daniela, na tento zájazd žiaľ nemáme nástupné miesto Poprad.
Dobrý deň.
Moja otázka sa týka odchodu z Prešova.
Čas odchodu? A trasa z Prešova vedie len cez Košice alebo aj iné
mestá?
Za odpoveď ďakujem.
Dobrý deň Richard, jedna z trás autobusu je Košice a Prešov (žiadne iné mestá). Predpokladaný odchod z Prešova je okolo 7 ráno.
Dobrý deň rada by som sa informovala ohľadom odchodu a prichodu… V akých ranných hodinách sa odchadza a prichádza…? Odchod a prichod sa týka z Košíc… Ďakujem krasne za odpoved
Dobrý deň,
predpokladaný odchod z Košíc je okolo 7:00 a návrat okolo 21:00.
Do 48 hodín po doručení voucheru je nutné vyplniťrezervačný formulár
TU.- neda sa dokončiť vzhľadom ze nastupne meisto BA tam uvedene ani nie je
!!!! poprosím info – Budapeśt 14,12. z BA 2 ks- Trhy – poukazu –
kontaktny mail k zaslaniu zmluvy nemôžem dokončiť kvôli vyššie uvedenej
otázke z moje strany …nástupné miesto BA v dotazníku nie je …hoci
v poukaze je
Vo formulári vyberte zájazd: „Budapešť – Pamiatky, kulinárske dobroty
a punč.“ s vami zakúpeným termínom. Následne vyplňte položky.
Do časti „Poznámka“ uveďte čísla zakúpených zľavových kupónov /
voucherov.
Každá cestujúca osoba musí mať vlastný zľavový kupon / voucher.
V prípade, že máte záujem o miestenku, je potrebné uviesť do poznámky
Vaše želané miesta v autobuse – strana dverí/vodiča, predná časť,
stred autobusu atď.
Dobrý deň Marián,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pri problémoch s registráciou priamo na stránke CK je potrebné sa
informovať priamo u nich na tel.čísle: +421 911 594 464
Prajeme Vám pekný deň.
pekný deň prajem – rád by som vedel ,ako sa mám zaregistrovať, ako uvádzate do 48 hod. hoci som uhradil kupony 2 ks na 14. 12.2019. – Budapešť – Vianočne Trhy ,keď ma to nepustí v kolónke nástupné miesto – Bratislava tam ani nie je uvedená chcem to ďalej uzavrieť – tak čo s tým mám robiť, chcem ,aby mi bola doručená zmluva, ale uzavrieť sa to nedá ďakujem . Mračna
Dobrý deň Marián,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pri problémoch s registráciou priamo na stránke CK je potrebné sa
informovať priamo u nich na tel.čísle: +421 911 594 464
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň. Mal by som s kamarátom záujem o jednodňový zájazd na vianočné trhy do Budapešti dňa 7.12.2019.Najskôr sa môžeme dostať do Bratislavy na hlavné nádražie o 5.50 hod. ráno. Prosím o koľkej a odkiaľ pôjde autobus?Ďakujem Tibor.
Dobrý deň pokyny k zájazdu zasielame 7 dni pred odchodom na zájazd. odchod z Ba mávame o 7 hod. Ráno.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, prosim o informaciu, kedy presne sa odchadza z Bratislavy a tiez, kedy je prichod do Bratislavy, dakujem.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa danej ponuky emailom zajazdy@startrip.sk alebo telefonicky +421 911 594 464.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.