Otvorené vouchery: rezerváciu urobíte po zakúpení kupónu na tel. č. 045/558 30 61 alebo e‑mailom na rezervacie@jantardudince.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 5 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 5 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň prosím dá sa bazén využiť u vás aj bez ubytovania ,
pravdaže po zakúpení lístka tak povediac pre verejnosť
Ďakujem
Jankovičová
Zlavomat.sk
Dobrý deň Terézia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, momentálne ponúkame iba ponuky aj s ubytovaním. Ak si želáte
využiť ponuky kúpeľov bez ubytovania a bez zľavy, a tak teda podľa
riadneho cenníka podniku, odporúčame Vám informovať sa priamo v hoteli na
tel.čísle: +421 455 583 061
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
J.Molnárová
Dobrý deň máme záujem o váš pobyt v hoteli Jantár v termíne
19–21.02.2020 pre 2 rodiny/2 izby ďakujem s pozdravom J.M
Zlavomat.sk
Dobrý deň pani Molnárová,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už v hoteli nie je voľný. Odporúčame Vám prezrieť
si iné naše ponuky, ktoré majú v danom termíne ešte dostupné
kapacity.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Mariana
Prosím o odpoveď na otázku, či sú k dispozícii zdarma župany.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Mariana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo v hoteli
emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky na tel. čísle +421 455 583 061.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Ivana
Dobrý deň,
je možnosť aj bezlepkovej stravy? Ďakujem pekne.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na hotel
emailom na rezervacie@jantardudince.sk
alebo telefonicky na tel čísle +421 455 583 061.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Maria Vlnkova
Dobry den ide s nami na pobyt jedno dieta 11 rokov v cene pristielky je
zahrnuta aj strava ?Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, v cene príplatku sú všetky výhody voucheru.
Prajeme Vám pekný deň.
Katarina
Je mozne pri zakupeni pobytu na urcity termin v pripade napr. ochorenia
pobyt presunut na iny termin?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Pri tomto hoteli sú storno podmienky:
Voucher je možné v rámci 14dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať.
Pri zrušení rezervácie či zmene najneskôr 5 dní pred dohodnutým
termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie či
zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie
je možné refundovať. Zmena je možná iba raz alebo po dohode
s recepciou.
Prajem pekný deň
Martin Svoboda
Prečo je to tu na zlavomate drahšie ??
ZIMA: Týždňový pobyt s 10 procedúrami a 2× saunovým svetom
2 osoby, 7 dní (6 nocí) – Platnosť 1. 1. – 3. 3. 2020
Zlavomat.sk : 389 EUR
Hoteljantar.sk : 354 EUR
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, akcia na stránke priamo hotela je platná iba pri rezerváciách do
31.12.2019 a naša ponuka je platná za tú istú zvýhodnenú cenu omnoho
dlhšie.
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka Grestiakova
Dobry den.Ja by som sa chcela uistit ci pobyt na 2 alebo 3 noci zahrna plnu
penziu pre 2 osoby alebo 1 (je tam napisane na 2 noci 1× plna penzia a 1×
polpenzia, na 3 noci 2× plna penzia a 1× polpenzia)…code to znamenat pre
kazdu osoby alebo takto nacia je pre jednu osoby a 2.si bude musiet dokupit
Strava.Pri procedurach je to vysvetlene ze kazda osoba ma 2 alebo 3 procedury
ale pri stravovani nie…dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, suma za danú ponuku v jednotlivých variantoch zahŕňa stravu pre
obe osoby.
Prajeme Vám pekný deň.
Roman Lehocky
Dobry vecer.objednal som si tento pobyt ako darcek.minule sa dalo vybrat typ
obalky aj farbu a napisat text ze od koho a pre koho.ako to spravim?a este jedna
vec ja som objednavatel ale pojdu tam moji rodicia kde to mam
napisat?Dakujem.
Hotel Jantár Dudince
Dobry den,
to budete musiet kontaktovat zlavomat ohladne textu. Meno staci uviest az ked si
rodicia vyberu termin a rezervuju si pobyt.
Lubica Kakosova
Dobry den prajem prosim mate este nejaky volny termin na welnes pobyt na dve
noci zlavneny? Da sa vyuzit aj sekova poukazka onlinerelaxw8 na tento
pobyt?Dakujem za odpoved pekny den
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lubica,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, daná ponuka je platná až na termíny od 1.1.2020, voľné termíny
sú viditeľné priamo v online kalendári pod daným variantom voucheru.
Žiaľ, šekovou poukážkou sa cez našu stránku nedá platiť. Možná je
platba kartou, prevodom na účet, pomocou masterpass peňaženky alebo
applepay.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Viera Piláriková
Dobry den!
Chceli by sme si objednat termin jeden 9.11.-11.11…v kalendari svieti ako
neobsadeny, ale neda sa mi…?..je to vsetko do 25.11.obsadene?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pri uvedenej ponuke je len možnosť si zakúpiť voucher bez termínu.
Ohľadom dostupnosti termínov je potrebné kontaktovať hotel priamo na: rezervacie@jantardudince.sk
+421 455 583 061.
Prajeme Vám pekný deň.
Andrea Koňaříková
Dobrý večer, chcela by som sa informovať či máte ešte 2 voľné izby
pre 4 ľudí v termíne 30.10.19– 1.11.19.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už v hoteli nie je voľný. Odporúčame Vám prezrieť
si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim požiadavkám.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Katarína Svintekova'
Telefón,chcem sa objednať týmto spôsobom
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Dobrý deň prosím dá sa bazén využiť u vás aj bez ubytovania , pravdaže po zakúpení lístka tak povediac pre verejnosť
Ďakujem
Jankovičová
Dobrý deň Terézia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, momentálne ponúkame iba ponuky aj s ubytovaním. Ak si želáte využiť ponuky kúpeľov bez ubytovania a bez zľavy, a tak teda podľa riadneho cenníka podniku, odporúčame Vám informovať sa priamo v hoteli na tel.čísle: +421 455 583 061
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.