Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie po zakúpení voucheru na tel. čísle +421 33 774 34 22 alebo e‑mailom na recepcia@hotelpavla.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Upozornenie: Rezervácia termálnych procedúr vopred mailom alebo telefonicky na recepciu hotela Pavla – termíny len v rámci voľných kapacít
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.t
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň sme 4 členna rodina , ďeti majú 11 a 8 rokov aký typ izby
/ izieb navrhujete alebo máte k dispozícii ?
Hotel Pavla****
Dobrý večer, navrhujem samostatné izby pre deti = dve izby po dve osoby,
pripadne dolozit dve pristelky na jednu izbu, neni som isty ci to bude
najpohodlnejsie riesenie. Urcite bude pohodlnejsie zajednat si dve izby.
Alebo riešenie, jednu izbu kde sa nachádzajú 3 pevné lôžka a jedno dieťa
8 ročné na prístelke.
Hotel Pavla****
Dobrý deň prajem, ešte pozostáva riešenie, jednu izbu kde sa
nachádzajú 3 pevné lôžka a jedno dieťa 8 ročné na prístelke.
S pozdravom tím hotela Pavla
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň sme 4 členna rodina , ďeti majú 11 a 8 rokov aký typ izby / izieb navrhujete alebo máte k dispozícii ?
Dobrý večer, navrhujem samostatné izby pre deti = dve izby po dve osoby, pripadne dolozit dve pristelky na jednu izbu, neni som isty ci to bude najpohodlnejsie riesenie. Urcite bude pohodlnejsie zajednat si dve izby.
Alebo riešenie, jednu izbu kde sa nachádzajú 3 pevné lôžka a jedno dieťa 8 ročné na prístelke.
Dobrý deň prajem, ešte pozostáva riešenie, jednu izbu kde sa nachádzajú 3 pevné lôžka a jedno dieťa 8 ročné na prístelke.
S pozdravom tím hotela Pavla