Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 691 888 444 alebo +48 607 863 893 alebo e‑mailom na niedzwiedzia.residence@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné zadať kód Voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či pri zakúpení pobytu aj s večerou bude
možnosť výberu aj nejakej bezlepkovej stravy?
A ešte či tú hodinu v saune môžeme využiť v akom čase budeme chcieť
?
ďakujem
Niedźwiedzia Residence
Dobry wieczór,
na kolację są pierogi i niestety nie mamy bezglutenowych pierogów.
Z sauny można skorzystać o dowolnej porze, najpóźniej do godziny
21–22:00.
Zapraszamy, Grzesiek
Lubica Lichvarova
Dobrý deň, je možné dostať sa k Vám so Slovenska na vlaku?
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry,
niema połączeń kolejowych ze Słowacją do Zakopanego.
Dobry den, mate prosim vas volnu izbu 27–29.12?? pre dve osoby, dakujem
Niedźwiedzia Residence
We have one free room for one night 27–28/12.
Jana
Dobry den prosimVas ako je daleko Vas hotel, poloha od slovenskeho mesta
Zilina?dakujem, Jana
Niedźwiedzia Residence
Około 95 km.
Juraj
Dobrý deň chcem sa opýtať či je možné objednať izbu s vaňou, strava
raňajky a večere, termín 7.1–9.1
Niedźwiedzia Residence
Dobry wieczór, nie mamy wolnego pokoju z wanna w tym terminie. Mamy jednak
inne wolne pokoje z prysznicem. Zapraszamy.
Lucia
Dobrý deň chcem sa opýtať či je možné objednať izbu s vaňou, strava
raňajky a večere, termín 26.12–28.12 alebo 17.1–19.1. ďakujem za
odpoveď.
Niedźwiedzia Residence
Dobry wieczór,
niestety nie mamy wolnych pokoi w tych terminach.
Pozdrawiam
Grzesiek
Lucian Ka
Dobrý deň chcem sa opýtať ako ďaleko je to od zjazdovky lyžiarskej a
ako sa vola stredisko ? Keďže chceme to využiť na zimnú dovolenku aj
s lyžovaním ďakujem
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry,
od naszego hotelu do stoków narciarskich jest bardzo blisko, 5–10 minut jazdy
samochodem (MALE CICHE, SUCHE, BUKOVINA, BIALKA)
Numer do naszego hotelu +48607863893.
Czy chodzi o telefon do ośrodka narciarskiego?
Pozdrawiam, Grzesiek
Zuzana Bačinská
Dobrý deň, je u vás voľný termín bud 27.12.- 29.12 alebo od
2.01. – 5.1. 2020
Ďakujem
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry,
niestety nie mamy wolnych pokoi w tych terminach.
Jane Fuxia
Dobrý deň, dá sa objednať niekde v blízkosti bezlepková strava?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jane,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie sa oráťte na poskytovateľa danej ponuky
emailom niedzwiedzia.residence@gmail.com
alebo telefonicky +48 691 888 444.
V prípade problému s komunikáciou nás neváhajte kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, Vašu
požiadavku preveríme za Vás.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
lenka
Dobry den prajem!Chcela by som sa opytat či je neičo volne od 2.1.2020 do
4.1.2020 pre 2 osoby s večerou,vaňa nemusi byť(aj može)
ďakujem pekne.
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry, Mam wolny pokój w dniach 2–4/01/2020. Ale musiałbym Wam
zmienić pokój, 1 noc w jednym pokoju, a druga w innym pokoju. Czy tak
może być?
S
Dobrý deň, je možnosť u Vás byť aj so psíkom? Dakujem
Niedźwiedzia Residence
Dobry wieczór,
nie jest możliwy pobyt u nas ze zwierzętami.
Michal
Dobrý deň.
Dá sa vybrať izba v ponuke „Pobyt pre dvoch s večerou“ alebo je už
vopred určená? Ďakujem
Niedźwiedzia Residence
Dobry wieczór,
w systemie Zlavomat nie da się wybrać, ale proszę o informację który
pokój by Państwa interesował i w jakim terminie, a ja dam informację czy
jest dostępny i potem go dla Was zarezerwować. Pozdrawiam.
Niedźwiedzia Residence
Istnieje tylko podział na pokoje deluxe z wanną i pokoje z prysznicem.
Ale te pakiety różnią się ceną.
Mária
Dobrý deň, je možné pobyt objednať aj pre tri dospelé osoby ?
Ďakujem.
Niedźwiedzia Residence
Vouchery są tylko dla 2 osób, ewentualni można kupić dwa vouchery
i wykorzystać dla 3 osób.
Zapraszamy
Lenka
Dobry den ake su cenove podmienky pre rodinu s 2detmi a 1infant 1mesiac
Niedźwiedzia Residence
Dzień dobry,
niestety nie rezerwujemy pobytów z małymi dziećmi. Nasza willa przeznaczona
jest wyłącznie dla osób dorosłych.
Pozdrawiam, miłego dnia.
Grzesiek,
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či pri zakúpení pobytu aj s večerou bude možnosť výberu aj nejakej bezlepkovej stravy?
A ešte či tú hodinu v saune môžeme využiť v akom čase budeme chcieť ?
ďakujem
Dobry wieczór,
na kolację są pierogi i niestety nie mamy bezglutenowych pierogów.
Z sauny można skorzystać o dowolnej porze, najpóźniej do godziny 21–22:00.
Zapraszamy, Grzesiek