Otvorené vouchery: Pobyt je nutné rezervovať vopred na emaili info@hotel-radejov.cz alebo na tel. číslach +420 518 337 533 alebo +420 602 582 462. Pri rezervácii uvádzajte kód voucheru.
Online rezervácia: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jeho dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu tiež vopred informujte, ak sa na pobyt chystáte sa svojimi domácimi miláčikmi.
Pobyt nie je možné zakúpiť prostredníctvom príspevku FKSP.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Ak si zakupime voucher cez zľavomat a chceme so sebou brať aj
psa. Stačí, ak Vám to oznámime priamo na mieste u Vas alebo je nutné sa
ozvať a dohodnúť skôr? Ďakujem.
Hotel Radějov
Dobrý den,
pejsci jsou u nás vítáni, účtujeme však 100,–/noc. U pejska není
problém, pokud přijede nenahlášený, ušetříte nám však práci, pokud
nám tuto skutečnost dáte vědět dříve.
Martina
Dobrý deň,
tá kúpeľňa na fotke č. 5 je omyl alebo naozaj?
Hotel Radějov
Dobrý den, na pokojích Standard je skutečně starší, nezrekonstruovaná
koupelna. Přesně proto je takový cenový rozdíl ve variantách.
Jindrich martin
Mozem zmenit wocher weekend na3.dni za3.dni cez tyzden z 145€ na
109€ ,?
Hotel Radějov
Dobrý den,
kontaktujte prosím podporu Zlavomatu telefonicky, se změnou Vám pomohou.
Wellness Hotel Radějov
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Ak si zakupime voucher cez zľavomat a chceme so sebou brať aj psa. Stačí, ak Vám to oznámime priamo na mieste u Vas alebo je nutné sa ozvať a dohodnúť skôr? Ďakujem.
Dobrý den,
pejsci jsou u nás vítáni, účtujeme však 100,–/noc. U pejska není problém, pokud přijede nenahlášený, ušetříte nám však práci, pokud nám tuto skutečnost dáte vědět dříve.