Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Otvorené vouchery: Rezervácie uskutočňujte e‑mailom na recepcja@karinospa.pl alebo na tel. +48666560010. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Odporúčame previesť rezerváciu čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácií: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problém, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Prosim vas ako ďaleko sa nachádza lyžiarske stredisko od hotela?☺️
Dobrý deň Nina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, najbližšie lyžiarske stredisko sa nachádza 14km od hotela, cca 16 minút autom.
Prajeme Vám pekný deň.