Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Štýlový obraz na plátne z vlastnej fotografie od FaxCOPY

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Storno podmienky
Lubka

Dobry den,
Chcem obraz 60×40 , aku velkost.. rozlusenie foto potrebujem , aby bol kvalitny obraz?
Dakujem

FaxCOPY a. s.

dobrý deň, odporúčané rozlíšenie na uvedený rozmer obrazu je 3000×2000 pixelov.

Dari

Dobry den urobila som si objednávku na fotoplátno, kde mám poslať konkrétnu fotku ktorá by mala byť na plátne?

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, fotografia sa nahráva priamo v objednávke v našom objednávkovom module https://www.darcekyodsrdca.sk/domacnost-a-kancelaria/fotoobrazy-a-fotoplatna. V prvom kroku je potrebné zadať kód voucheru (čím sa vyberie správny rozmer obrazu) a v nasledujúcom kroku sa už nahráva fotografia. Vloženú fotografiu je potom možné ešte prispôsobiť tak, aby na obraze vyzerala čo najlepšie.

Martina

Dobrý deň, chcela by som si objednať obraz na platno z vlastnej fotografie. Zaplatím najskôr voucher a potom si cez online zadám požiadavky?
Ďakujem

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, áno v prípade, ak chcete využiť akciu na zlavomate, je potrebné zakúpiť voucher a následne ho potom uplatniť pri vytváraní on-line objednávky konkrétneho produktu.

Stanislava

Dobry vecer
Chcem sa spytat,ak som si obj.2ks voucherov na fotoplatno v tej istej hodnote(2×rovnaky rozmer)tak pri uplatneni voucheru je nutne urobit obj.2× samostatne..?
Pytam sa ,lebo mi prisiel iba jeden kod a ked som ho zadala pri obj.tak pri 2ks rovnakych obrazov mi stiahlo sumu iba za jeden voucher?

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, v prípade kúpy dvoch voucherov, by ste mali obdržať 2 samostatné kódy. Tie následne môžete zadať do objednávky pre vytvorenie fotoobrazu. V prípade, ak ste dva kódy neobdržali, prosím obráťte sa na zákaznícku podporu Zlavomatu.

Miriama Ribič

Dobrý deň, mám 6 voucherov na fotoplátno platných do 30.11., ale na stránke www.darcekyodsrdca.sk sa kódy nedajú uplatniť – po kliknutí na overenie si to pýta heslo z kupónu, a keď opätovne zadám kód (heslo na voucheri nie je) tak to vypíše ďalšie upozornenie, že „tento voucher je určený pre iný typ produktu“. Je to technický problém FaxCopy stránky alebo? Voucheri by som si rada čo najskôr uplatnila vzhľadom na blížiace sa ukončenie platnosti. Ďakujem.

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, nezaznamenali sme žiadny problém s uplatnením voucherov na našej stránke. Voucher je potrebné zadať do kolónky „kód voucheru“ a následne ho potvrdiť tlačidlom „Overiť“. Nie je potrebné zadávať žiadne heslo. Prosím, v prípade, že sa vám nedarí vytvoriť objednávku, kontaktujte priamo našu on-line podporu na www.faxcopy.sk.

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, práve som dostala informáciu od programátorov, že práve cez víkend takýto problém s uplatnením zlavomatových voucherov bol, ale mal by byť už odstránený. Dúfam, že vytvorenie vašej objednávky bude prebiehať bez problémov.

Karolína Fabianová

Dobrý deň, chcela som sa spýtať ,čo mám spraviť , ak som si voucher zakúpila , ale na stránke mi nejde uplatniť?

FaxCOPY a. s.

Dobrý deň, prosím kontaktujte nás na on-line zákazníckej podpore na www.faxcopy.sk.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore