Nezabudnuteľný pobyt v impozantnom 4* hoteli Radisson Blu Hotel & Residences
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, je možné zakúpiť si pobyt bez termínu? Ďakujem vopred za odpoveď.
Dobrý deň Romana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, pri tejto ponuke je len možnosť voucheru s online rezerváciou.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, v ponuke sa píše detský kútik, bolo by možné doplniť
fotky kútika aby sme mali predstavu.
Ďakujem, pekne a pekný deň, Ivana
Dobrý deň Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre viac fotiek navštívte priamo stránku hotela: www.radissonblu.com/en/hotel-zakopane
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, potrebujem potvrdenie o zaplatení pobytu, pri objednávke som neoznačil, že chcem využiť príspevok na rekreáciu. V piatok som poslal potvrdenie z hotela o absolvovaní pobytu, ale neprišla mi žiadna odpoveď ani potvrdenie o zaplatení.
Dobrý deň Ján
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, včera o 13:48 Vám bol zaslaný e-mail s potvrdením. Odporúčame
Vám prezrieť si priečinky ako spam, propagácie alebo reklamy.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, v popise je uvedené, že je možne ubytovanie na izbe 2 dospelý + 2 deti ale pri kalkulácii ceny je možné pridať len jedno dieťa.
Dobrý deň Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, všetky varianty pri tejto ponuke sú určené pre 2 až 3 osoby,
preto je možnosť len pre 2 dospelé osoby a jedno dieťa, prípadne
1 dospelú osobu a 2 deti. Pre bližšie informácie kontaktujte prosím
hotel: reservations.zakopane@radissonblu.com
+48 18 532 55 55.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň je možné za tento pobyt uplatniť príspevok na rekreáciu?
Dobrý deň,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Rekreačný príspevok je možné využiť na pobyty na území Slovenskej republiky.
Na zahraničné pobyty sa tento príspevok nevzťahuje.
Pekný deň