Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 43 37 090 42, prípadne e‑mailom: recepcia@hotelarman.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Zdravím. Rada by som sa opýtala na otváracie hodiny wellness.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom otváracích hodín wellness centra
Vám odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle:
+421 433 709 042
Prajeme Vám pekný deň.
Hana Farkašová
Dobrý deň.
Ešte by som sa chcela spýtať na možnosť dokúpenia obedov.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Hana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom Vašej otázky Vám odporúčame sa
obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +421 433 709 042
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Hana Farkašová
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, či je možnosť dokúpiť si nejaké procedúry počas
pobytu. Napríklad masáž, vírivú vaňu alebo iné procedúry.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Hana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, táto možnosť je dostupná. Pre viac informácií ohľadom rezervácie
daných služieb Vám odporúčame kontaktovať priamo hotel na tel.čísle:
+421 433 709 042
Prajeme Vám pekný deň.
Petronela Hladká
Dobrý deň, v prípade príchodu s dvoma deťmi je v cene voucheru strava
pre 2 – 4 osoby aj pre 2,5-ročného? Druhé má 3 mesiace, tam je to
irelevantné. Ďakujem.
Hotel Arman***+
Dobrý deň.
Ďakujeme za otázku. Dieťa do 3 rokov, má u nás ubytovanie a raňajky
zadarmo. V prípade, že by ste chceli pre neho polpenziu je nutné si ju
priamo doobjednať na recepcii. S pozdravom, hotel Arman ***+
Petronela Hriagyelova
Dobrý deň…máte voĺny termin..od 11.9…do 15.9..?ďakujem za
odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň Petronela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, voľné termíny sa zobrazia modrou farbou priamo v online kalendári
podľa dostupných kapacít na základe počtu osôb, ktorý zadáte pred
výberom termínu.
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika Vavrova
Dobry den, rada by som obejdnala pobyt na buduci vikend 12–14/06. Myslite,
ze bude uz wellness k dispozicii?
Dakujem. Veronika
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom dostupností izieb a služieb sa obráťte priamo na ubytovacie
zariadenie: recepcia@hotelarman.sk
+421 433 709 042
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Emília
Dobrý deň prosím Vás máte ešte voľné izby v termíne od
5.2 do 7.2?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Emília,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, uvedený termín nie je dostupný. Dostupnú kapacitu si viete pozrieť
priamo v ponuke v online rezervácii. V prípade otázok nás neváhajte
kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Eva Bystričanová
Dobrý deň, chcem sa opýtať, sme 4 kolegyne, radi by sme využili
príspevok na rekreáciu, ak by sme si každá jednotlivo zakúpili voucher na
termín od 13. do 15. 12. 2019 a k tomu by sme ešte aj chceli nejakú
masáž, vedeli by ste nám, celý tento pobyt pre každú jednotlivo so
všetkými službami rozpísať na faktúru. Hlavne ide o to, aby sme na tej
faktúre mali aj tú sumu za samotný voucher. Ďakujem pekne! Eva
Bystričanová
Zlavomat.sk
Dobrý deň Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ak si želáte všetky 4 využiť príspevok na rekreáciu, je
potrebné aby ste si každá samostatne zakúpili daný voucher. Ak si zvolíte
možnosť využiť rekreačný poukaz priamo pri objednávke, bude Vám
zľavomatom odoslané potvrdenie o absolvovaní pobytu, ak si však želáte
faktúru je to nutné riešiť priamo s hotelom. Avšak aj pri výbere
rekreačného poukazu priamo od nás, Vám hotel vystaví faktúru na všetky
služby zakúpené priamo v hoteli.
Prajeme Vám pekný deň.
Jarka Zubanova
Dobry den,chcem sa opytat ci je u Vas moznost dokupenia masazi?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jarka,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, je to možné avšak je nutné sa o nich informovať priamo v hoteli a
na príplatok za masáže sa nevzťahuje zľavnená cena.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravím. Rada by som sa opýtala na otváracie hodiny wellness.
Ďakujem
Dobrý deň Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom otváracích hodín wellness centra Vám odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +421 433 709 042
Prajeme Vám pekný deň.