Darčekové degustačné balíčky výberovej kávy zo všetkých kútov sveta
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den, pri objednanu dnes, stihne prist balicek do Vianoc? Dakujem.
Dobry den, ak garantujete dodanie do Vianoc pri objednavkach zadanych do
18.12.2019, preco som dostala pri objednavke zadanej dnes (10.12) info, ze
ocakavany termin dorucenia je 23.12.
Je jedno, kedy si kavu objednam, dostanem ju az 23.12?
Dobrý deň Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prosím ohľadom tejto požiadavky sa obráťte
na nás emailom podpora@zlavomat.sk.
Vzniknutú situáciu preveríme a následne to budeme vyriešiť.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Je táto káva vhodná aj do kávovarov? Ďakujem za skorú odpoveď.
Dobrý deň Marta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná o zrnkovú kávu, je vhodná do kávovaru, do
ktorého je vhodné použiť takúto kávu – je schopný ju pomlieť.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
máte aj degustačné balíčky s mletou kávou? Príp. viete zrnká pomlieť? (Máme pákový kávovar a nemáme mlynček). Ďakujem.
Dobrý deň Adam,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, k dispozícii sú iba degustačné balíčky kávy s celými zrnami. Ohľadom poskytnutia mletej kávy je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa danej ponuky emailom info@darka-shop.cz alebo telefonicky+420 777 960 088.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.