Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na info@villa-merry.com alebo telefonicky na +48913212619 v anglickom alebo poľskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zadarmo). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je taktiež potrebné si overiť pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Je možné zobrať dve jednoposteľove izby? Prišli by sme dvaja ale
nechceme byť na jednej izbe
Zlavomat.sk
Dobrý deň Julo,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, jeden voucher sa vzťahuje na jednu izbu, a tak by bolo nutné
zakúpiť dva vouchre pre dve izby. Avšak, cena pre 1 osobu na jeden voucher
sa nemení, nakoľko sa platí za celú izbu.
Odporúčame vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Lucia
Dobry den,je mozne zobrat na penzion aj psy?samozrejme za
priplatok.dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lucia,
ďakujeme pekne za Vašu otázku.
Domáce zvieratá je možné vziať so sebou za príplatok 20 PLN/noc.
Záujem o túto službu je potrebné nahlásiť vopred na recepciu hotela.
Pekný deň Vám prajem
Marian Janotka
pozeram si dovolenku pri mori v Poľsku ale nedá sa mi tam zadat 4 osoby
iba 3
Zlavomat.sk
Dobrý deň Marian,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka je iba pre 2–3 osoby, a tak nie je možné ju využiť na
pobyt pre 4 osoby. Pre ubytovanie 4 osôb na dvoch izbách je nutné zakúpiť
2× voucher pre 2 osoby.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Adriana Pechacova
Doprava letecky?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Adriana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Nejde o zájazd, ale o ponuku ubytovania. Doprava je vlastným spôsobom,
akým si určíte.
Prajeme príjemný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné zobrať dve jednoposteľove izby? Prišli by sme dvaja ale nechceme byť na jednej izbe
Dobrý deň Julo,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, jeden voucher sa vzťahuje na jednu izbu, a tak by bolo nutné zakúpiť dva vouchre pre dve izby. Avšak, cena pre 1 osobu na jeden voucher sa nemení, nakoľko sa platí za celú izbu.
Odporúčame vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.