Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na info@hotel-timun.hr alebo telefonicky na +385951745120. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dakujem, poslite mi cenu na
A/rodinnu izbu termin: stredna sezona- 15–22.8.2020
Hlavna sezona-8–15.8.2020
B/ 2 lozkovu izbu s pristelkou: stredna sezona- 15–22.8.2020
Hlavna sezona-8–15.8.2020
Hotel Timun
Vážená pani Marián,
Presnú výšku poukážky a cenu ďalších osôb môžete skontrolovať pri
propagácii hotela na Zlavomat.sk
Ak sa rozhodnete pre dvojlôžkovú izbu, kontaktujte recepciu hotela na adrese
info@hotel-timun.hr,
aby ste si overili, či je v požadovanom termíne k dispozícii izba
s možnosťou prístelky.
Vopred ďakujem a pozdravom,
Maja Marinović
hotel Timun
Marián
Dobry den,
mali by sme zaujem o ubytovanie, 2dospeli+1dieta 13r. +šteniatko 10mes. Je
mozne v dvojlozkovej izbe mat pristelku? Iba v rodinnej izbe je mozne
ubytovanie? Aka by bola celkova cena v hlavnej sezone? V strednej sezone nie
je mozne vybrat rodinnu izbu? Dakujem
Hotel Timun
Vážení,
Ďakujeme za vašu otázku. Máme možnosť dvojlôžkových izieb
s možnosťou prístelky, ktoré sa platia pri príchode na recepciu. Prosím,
napíšte, o ktorý termín sa presne zaujímate, aby sme vám mohli povedať,
či je takáto miestnosť k dispozícii. Vopred ďakujem a s pozdravom
Maja Marinovic / recepčná
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dakujem, poslite mi cenu na
A/rodinnu izbu termin: stredna sezona- 15–22.8.2020
Hlavna sezona-8–15.8.2020
B/ 2 lozkovu izbu s pristelkou: stredna sezona- 15–22.8.2020
Hlavna sezona-8–15.8.2020
Vážená pani Marián,
Presnú výšku poukážky a cenu ďalších osôb môžete skontrolovať pri propagácii hotela na Zlavomat.sk
Ak sa rozhodnete pre dvojlôžkovú izbu, kontaktujte recepciu hotela na adrese info@hotel-timun.hr, aby ste si overili, či je v požadovanom termíne k dispozícii izba s možnosťou prístelky.
Vopred ďakujem a pozdravom,
Maja Marinović
hotel Timun