Skvelý oddych v útulnom Hoteli Gold**** v Zakopanom s VIP wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, mám zakúpený voucher bez termínu a chcem sa opýtať ako si rezervujem termín?? Viem si rezervovať v hoteli v slovenskom jazyku? Dakujem
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.
+48 182 011 151 alebo e‑mailom recepcja@goldhotel.eu
(poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti,
radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom
na podpora@zlavomat.sk.
Prajem pekný deň
Dobrý deň.Je u vás možnosť nabíjať elektroauto?
Dobrý deň Jaroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto otázky je potrebné sa obrátiť priamo na
poskytovateľa danej ponuky emailom recepcja@goldhotel.eu
alebo telefonicky +48 18 201 11 51.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Som poplietla datum trosku 😊myslela som 21.2., 22.2., 23.2. ale uz som si vsimla, ze volny termin je az od 23.2., tak pridavam dalsi termin 13.3., 14.3., 15.3. bol by prosim vas tento termin volny ? Červenakova.
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ponuka je dostupná iba na termín 13–15.2.2020. V prípade
záujmu si môžete v rámci online rezervácie zakúpiť tento pobyt.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý večer, mate este volny termin 21.2., 2.2., 22.2. 2020 alebo 28.2., 29.2., 1.3.2020, mame s manzelom kupeny pobyt, tak by som si chcela rezervovat nejaky termin. Dakujem za odpoved. S pozdravom Červeňakova.
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v tejto ponuke je dostupný termín až na marec. V prípade
nejasností nás neváhajte kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
zakúpili sme si voucher aj so vstupmi na Chocholowskie Termy. Chcela by som sa
opýtať, či je v tomto vstupe zahrnutý bazénový svet+termálne liečivé
vody+sauny? Ďakujem.
Dobrý deň Dominika,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, vstup do aquaparku Termy Chocholowskie zahŕňa vstup do bazénov a
saunária.
Prajeme Vám pekný deň.
Zdravím, rád by som sa opýtal, či sa náhodou nenachádza nejaká chyba pri zobrazovaní ceny pre ponuku na pobyt s polpenziou cez týždeň, nakoľko je cena pre voucher „cez týždeň“ rovnaká ako pre „cez týždeň aj víkend“, čo pochopiteľne nedáva zmysel, a tiež pomer cien medzi ponukou s polpenziou a ponukou s raňajkami pre pobyty „cez týždeň“ je značne vyšší oproti rozdielu pre pobyty „cez týždeň aj víkend“, čo je tiež nepochopiteľné, nakoľko ide o rovnaký rozdiel v strave. Chcem sa preto opýtať, či je totakto v poriadku? :) Ďakujem
Dobrý deň Ľubomír,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ceny pri jednotlivých variantoch v ponuke sú rôzne a menia sa na
základe výberu počtu dní, počtu osôb (detí) a typu izby priamo
v objednávke. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať emailom na
podpora@zlavomat.sk
alebo telefonicky +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň
Chcela by som pobyt na dve noci v termíne 17.1. 2020 až 19.1.2019
Pre dvoch
Je to možné a v akej cene ?
Ďakujem
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v týchto dátumoch momentálne nie je možné využiť náš voucher
na ubytovanie v danom hoteli. Na rok 2020 sú dostupné dátumy najskôr až
od 23.2.2020 Avšak dátumy na január sa môžu objaviť ešte v priebehu
decembra 2019.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, ak by som si zakúpila tento pobyt, kde by som si vybrala
voucher bez termínu s platnosťou do 22. 12. 2019, 23. 2. –
19. 6. 2020 a 30. 8. – 18. 12. 2020 tak je to platné na rok
2020 v týchto vyhradených termínoch áno? Chcela by som to na február
možno marec 2020.
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň Vanesa,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, presne tak. Ak si vyberiete tento voucher môžete ho využiť v tých
daných vyhradených termínoch.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý den, ak by sme si zakúpili 3dňový pobyt, mali by ste voľné v dňoch 13.-15.12.2019? Ďakujem za odpoved Mária
Dobrý deň Mária,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, voľné termíny sa objavia po vybraní daného variantu, o ktorý
máte záujem, následne zadáte koľko osôb sa zúčastní a potom sa
dostanete do online kalendára, kde sú voľné termíny vyznačené modrou
farbou.
Pri komplikáciách nás neváhajte kontaktovať na tel.čísle:
+421 232 117 321
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Chcela som si rezervovať izbu pre 2 na 2 noci ale v ponuke mám iba Family izbu. Dá sa rezervovať štandardná izba bez prístelky?
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Áno, je možné zvoliť aj Štandardnú izbu. Ponúkne Vám ju v rámci voľných kapacít.
Prajeme pekný deň