Otvorený voucher: Pred zakúpením kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č.: +421 37 77 87 144, +421 917 350 615 alebo emailom na: info@thermalkesov.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Otváracie hodiny bazénovej časti:
Pondelok: 12:00 – 20:00
Utorok – Nedeľa: 9:30 – 20:00
Otváracie hodiny reštaurácie:
Pondelok – Nedeľa: 8:00 – 22:00
Otváracie hodiny wellness:
Pondelok – Piatok: 13:00 – 20:00
Sobota – Nedeľa: 10:00 – 20:00
Termínový variant: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte Vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Ak by sme prisli na 2 noci, vstup do wellness je stale len 1×2hodiny za
cely pobyt? Alebo denne? Dakujem. Standa
Zlavomat.sk
Dobrý deň Stanislava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
V rámci ponuky máte k dispozícii neobmedzený vstup do bazénovej haly,
hypertermálneho bazéna alebo do oddychového bazéna. Vstup do saunového
sveta máte k dispozícii 1× na 2 hod. v rámci celého pobytu.
Prajeme Vám pekný deň.
jana bosiakova
preco sa mi neda uskutocnit objednavka?ide to aj na dobierku?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je to možné. Je potrebné si vytvoriť objednávku a uhradiť za
ňu priamo u nás na stránke. V prípade komplikácii nás neváhajte
kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
katarina keleceniova
Dobrý večer, welnes pobyt od 8.12 do10. 12 mate ešte voľný, pre dve
osoby? Ďakujem
Hotel*** ThermalKesov
dobrý deň
Bohužiaľ do konca roka máme hotel plne obsadený
Marie Rubíčková
Na Zlavomatu je od rána 7hodin zobrazen pobyt v Polném Kesově a
okamžitě je vykoupený ? To nemyslíte vážně? Něco se snad pokazilo, nebo
ne? Jak tomu máme rozumnět že je hotel rezervovaný ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Marie,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, už by to malo byť všetko v poriadku, pri komplikáciách nás
neváhajte kontaktovať na tel.čísle: +421 232 117 321 alebo e-mailom
na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Ľudmila
Dobrý deň,
niečo sa Vám pokazilo. Vôbec sa nedá zakúpiť ThermaKesov.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ľudmila,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pri komplikáciách s ponukou nás neváhajte kontaktovať na
tel.čísle: +421 232 117 321 alebo e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Janka Bacharova
neda sa nam kupit polny kesov maj
Hotel*** ThermalKesov
dobrý deň
pokiaľ sa Vám nedá kúpiť online termín to znamená že je termín
obsadený.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Ak by sme prisli na 2 noci, vstup do wellness je stale len 1×2hodiny za cely pobyt? Alebo denne? Dakujem. Standa
Dobrý deň Stanislava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
V rámci ponuky máte k dispozícii neobmedzený vstup do bazénovej haly, hypertermálneho bazéna alebo do oddychového bazéna. Vstup do saunového sveta máte k dispozícii 1× na 2 hod. v rámci celého pobytu.
Prajeme Vám pekný deň.