Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 910 127 878 alebo e‑mailom na: reservations@cho.rs
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý.
Chcem sa opýtať od koľkej hodiny minimálne v prvý deň a do koľkej hodiny
maximálne v posledný deň je možné sa ubytovať?
Ďakujem pekne :)
Boutique Capsule Hostel CHORS
Dobrý deň Matej,
Ubytovanie je štandardne k dispozícii od 15-tej hodiny a v deň odchodu do
10-tej hodiny. Avšak ak nám poviete vaše časové potreby, vieme sa vám
zvyčajne plne prispôsobiť.
S pozdravom,
Andrej
CHORS team
Viktória
Dobry den, chcela by som sa opytat ci BUSINESS izba je uplne osamostatnena od
ostatnych. Dakujem.
Boutique Capsule Hostel CHORS
Dobrý deň Viktória,
Business izba je samostatnou izbou, ktorá je vybavená v štandarde 4* hotela.
Vrátane vlastných sociálnych zariadení. V prípade ďalších otázok sa
neváhajte na nás obrátiť.
S pozdravom,
Andrej
CHORS team
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý.
Chcem sa opýtať od koľkej hodiny minimálne v prvý deň a do koľkej hodiny maximálne v posledný deň je možné sa ubytovať?
Ďakujem pekne :)
Dobrý deň Matej,
Ubytovanie je štandardne k dispozícii od 15-tej hodiny a v deň odchodu do 10-tej hodiny. Avšak ak nám poviete vaše časové potreby, vieme sa vám zvyčajne plne prispôsobiť.
S pozdravom,
Andrej
CHORS team