Skipas na 4 hodiny, večer či celý deň v stredisku JASENSKÁ DOLINA
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň,
dnes som si kúpila skipasy, zaplatila a napísali ste mi, že ste ich odoslali
na e-mail pikuno@centrum.sk, no
neprišiel mi žiadny e-mail.
Toto je otazka priamo na ZLAVOMAT, kontaktujte sa tam.
Dobrý deň Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk alebo
na tel.čísle: +421 232 117 321 nakoľko Vám voucher bol odoslaný,
avšak môže padnúť do sekcií ako spam alebo reklama. Prosím, skontrolujte
si dané priečinky. Ak voucher nenájdete, prosím kontaktujte nás na vyššie
uvedenom čísle či e-maile.
Ďakujeme pekne za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň mám zakúpený skipas platný na sobotu a v nedeľu len ze chceli by sme ísť lyžovať v piatok môžem ho použiť v piatok ci potrebujem druhý skipas? Ďakujem
Ano, mozte
prijemny den !
Skoda, ze stredisko nema prenosne skipasy. Takto vychadza hodina 2,50 euro. Keby malo napr. 8 hodinovy prenosny skipas za 20 euro, ovela viac ludi by ho kupilo aj vyuzilo a stredisko by na tom zarobilo rovnako. Neuvazuje sa o takejto moznosti?
V našom stredisku nemame prenosné skipasy. Celosezonny je len bodovy skipas na 120 bodov ( vleky 2 body, lanovka 3 body – 1 jazda )- tento typ skipasu cez zlavový portál nepredávame.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Od stredy? Keď ich FB uvadza piatok a sobota ?
Prepacte, neviem kde sa stala zrada. Spravna informácia je, že večerné lyžovanie je v piatok a v sobotu. Tuto zmenu sme sa rozhodli urobit z dôvodu nepriaznivého počasia, večer už pri vysokých teplotach kvalita zjazdoviek nebola dobra.