Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,
je možné vziať 3. dospelú osobu na prístelku? Aká by bola cena?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, je to možné, nakoľko je to pobyt pre 2–3 osoby. Pri danej ponuke si
môžete vybrať počet osôb. Cena záleži od počtu osôb a počtu dní. Tá
sa Vám zobrazí, ak si pri online rezervácii vykliknete počet osôb a
konkrétny termín, o ktorý máte záujem.
Prajeme Vám pekný deň.
Alžbeta Pavlechová
Dobrý deň, máte pri hoteli parkovisko?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Alžbeta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo ba hotel na
tel.čísle: +48 12 433 71 11 alebo e-mailom na: info@hotelunicus.pl
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel vieme Vám s komunikáciou pomôcť,
neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
je možné vziať 3. dospelú osobu na prístelku? Aká by bola cena?
Ďakujem
Dobrý deň Marcela,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, je to možné, nakoľko je to pobyt pre 2–3 osoby. Pri danej ponuke si môžete vybrať počet osôb. Cena záleži od počtu osôb a počtu dní. Tá sa Vám zobrazí, ak si pri online rezervácii vykliknete počet osôb a konkrétny termín, o ktorý máte záujem.
Prajeme Vám pekný deň.