Otvorený voucher: ihneď po zakúpení voucheru je potrebné čo najskôr urobiť rezerváciu na tel. čísle +421 949 112 675 alebo e‑mailom na info@penziontermal.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý večer,chcem sa spýtať,či je vo vašom penzióne aj možnosť
bezlepkovej stravy? Vďaka
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom stravy priamo v penzióne sa
obráťte na nich na tel.čísle: +421 949 112 675
Prajeme Vám pekný deň.
Oliver Kozinka
Dobry den, chcem sa opytat, ci je moznost doplatenia polpenzie alebo pripadne
aspon vecere na Silvestrovsky pobyt…dakujem vopred.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Oliver,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, túto informáciu je potrebné si preveriť priamo s penziónom na
tel.čísle: +421 949 112 675 avšak, chcem Vás upozorniť, že všetky
príplatky za večeru/polpenziu sa hradia priamo v penzióne podľa ich
cenníka.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer,chcem sa spýtať,či je vo vašom penzióne aj možnosť bezlepkovej stravy? Vďaka
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom stravy priamo v penzióne sa obráťte na nich na tel.čísle: +421 949 112 675
Prajeme Vám pekný deň.