Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Zuzana Mojžišová
Priateľ bol uplatnit dva vouchery v Trdlokafe, ktoré som vyslovene mala na
veľký plnený trdelník, namiesto dvoch trdelníkov dostal jeden a kávu. Ako
môžem riešiť reklamáciu? Vopred ďakujem za odpoved
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia. Prosím, ohľadom tejto požiadavky je
potrebné, aby ste nám napísali email na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Priateľ bol uplatnit dva vouchery v Trdlokafe, ktoré som vyslovene mala na veľký plnený trdelník, namiesto dvoch trdelníkov dostal jeden a kávu. Ako môžem riešiť reklamáciu? Vopred ďakujem za odpoved
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia. Prosím, ohľadom tejto požiadavky je potrebné, aby ste nám napísali email na podpora@zlavomat.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme vám pekný deň.