Otvorený voucher: Po zakúpení kupónu je nevyhnutné vytvoriť rezerváciu na telefónnom čísle: +421 44 433 24 85, +421 44 433 24 86 alebo +421 911 531 426 alebo prostredníctvom e‑mailu recepcia@hotelacko.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
Upozornenie: Klient vo wellness môže využiť všetky uvedené zariadenia primerane s ohľadom na kapacitné možnosti.
Výber večerí je možný z jedálneho lístka
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Chcem sa opytat na pobyt s 2 detmi, 13 a 8 rokov. V kosiku ma pri
2.dietati nepusti vyssi vek. Neda sa?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je to možné. V rámci ponuky je k dispozícii jedna prístelka,
ktorú by mohlo využiť staršie dieťa. Pobyt s druhým dieťaťom je
obmedzený na vek do 2 rokov, pretože je bez nároku na prístelku.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Veronika Kalapová
Dobrý deň. Nedávno som si u vás zakúpila pobyt na štyri dni (voucher)
na Január 2020. Písala som Vám aj e-mail priamo na recepciu a zatiaľ mi
neprišla žiadna odozva. Mohla by som poprosiť o odpoved? Dakujem pekne,
pekny zvyšok večera
Zlavomat.sk
Dobrý deň Veronika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a
pomôžeme Vám spojiť sa s hotelom.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Chcem sa opytat na pobyt s 2 detmi, 13 a 8 rokov. V kosiku ma pri 2.dietati nepusti vyssi vek. Neda sa?
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je to možné. V rámci ponuky je k dispozícii jedna prístelka, ktorú by mohlo využiť staršie dieťa. Pobyt s druhým dieťaťom je obmedzený na vek do 2 rokov, pretože je bez nároku na prístelku.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.