Otvorený voucher: po zakúpení voucheru je nutné vytvoriť rezerváciu telefonicky na tel. č. +421 43 5393 781 alebo +421 43 5321 701 alebo e‑mailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk.
Pri rezervácii je potrebné zadať kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, chcela by som sa spytat, dokedy bude tato ponuka mozna na
zakupenie na zlavomate?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, táto ponuka bude dostupná približne do konca februára, avšak
záleži to aj od dostupnej kapacity.
Prajeme Vám pekný deň.
Stanislava Ladňaková
Dobrý deň ak by sme si kúpili voucher od 22.1.do 24.1. dal by sa pobyt
predĺžiť o jednu noc.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Stanislava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, dostupný termín je len od 22.1 do 24.1.2020. Veríme, že Vám bude
vyhovovať iný termín alebo Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Martina
Dobrý deň, chcem sa opýtať, sme 4 člena rodina a babka, deti sú 9 r.
A 3 r. Ako vieme objednat pobyt? Myslím variantu a koľko budeme platiť?
A polpenzia sa podáva v rezorte? Či sa musí dochádzať? Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Cena závisí od variantu a od rezortu (Brezovica/Oravský háj), ktorý by ste
si vybrali. Taktiež aj od počtu dní a počtu osôb. Je potrebné sa
informovať priamo v hoteli ohľadom dostupnej kapacity a poskytnutia typu
ubytovania, vzhľadom na väčší počet osôb. Hotel môžete kontaktovať
emailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky na tel. čísle +421 908 724 176 alebo
+421 435 321 701.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Milan
Dobrý deň,
Chcem sa opýtať, pri ski & wellnes pobyte, dostaneme fyzicky skipasy,
ktoré je možné využiť aj v deň check-outu?
Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Milan,
ďakujeme za vašu otázku.
Na recepcii hotela Vám dajú skipas alebo lístok, ktorý si vymeníte za
skipas na zjazdovke. Ohľadom využitia daného skipasu je potrebné sa
informovať priamo na recepcii emailom oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky +421 435 393 781.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajem príjemný deň
Samuel Kopanický
Dobry den chcem sa opytat daju sa u vas aj pozicat lyze a co by to stalo
dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Samuel,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na
poskytovateľa danej ponuky emailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky na tel čísle: +421 435 393 781 alebo
+421 435 321 701.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Jana
Dobry den, aka by bola cena vouchru pripadne ake su moznosti ubytovania pri..
4 dospelych a 3deti vo veku 6,10,15..
Mate volne ubytovanie od 3.1 do 5.1 2020?
Michaela Ž-vá
Dobrý deň, v hoteli Háj naozaj nie je možné umiestniť prístelku? Nie
je možné si priplatiť izbu, v ktorej je jej umiestnenie možné?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, tento hotel poskytuje iba ubytovanie bez možnosti prístelky. Veríme,
že Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcela by som sa spytat, dokedy bude tato ponuka mozna na zakupenie na zlavomate?
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, táto ponuka bude dostupná približne do konca februára, avšak záleži to aj od dostupnej kapacity.
Prajeme Vám pekný deň.