Rodinný lyžiarsky pobyt so skipasmi v horskom prostredí Oravy v Hoteli Brezovica**s vlastným svahom alebo v Resorte Oravský Háj****
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň ak by sme si kúpili voucher od 22.1.do 24.1. dal by sa pobyt predĺžiť o jednu noc.
Dobrý deň Stanislava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, dostupný termín je len od 22.1 do 24.1.2020. Veríme, že Vám bude
vyhovovať iný termín alebo Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, sme 4 člena rodina a babka, deti sú 9 r. A 3 r. Ako vieme objednat pobyt? Myslím variantu a koľko budeme platiť? A polpenzia sa podáva v rezorte? Či sa musí dochádzať? Ďakujem.
Dobrý deň Martina,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Cena závisí od variantu a od rezortu (Brezovica/Oravský háj), ktorý by ste
si vybrali. Taktiež aj od počtu dní a počtu osôb. Je potrebné sa
informovať priamo v hoteli ohľadom dostupnej kapacity a poskytnutia typu
ubytovania, vzhľadom na väčší počet osôb. Hotel môžete kontaktovať
emailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky na tel. čísle +421 908 724 176 alebo
+421 435 321 701.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň,
Chcem sa opýtať, pri ski & wellnes pobyte, dostaneme fyzicky skipasy,
ktoré je možné využiť aj v deň check-outu?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, pán Milan,
ďakujeme za vašu otázku.
Na recepcii hotela Vám dajú skipas alebo lístok, ktorý si vymeníte za
skipas na zjazdovke. Ohľadom využitia daného skipasu je potrebné sa
informovať priamo na recepcii emailom oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky +421 435 393 781.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajem príjemný deň
Dobry den chcem sa opytat daju sa u vas aj pozicat lyze a co by to stalo dakujem
Dobrý deň Samuel,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na
poskytovateľa danej ponuky emailom na oravskyhaj@oravskyhaj.sk
alebo telefonicky na tel čísle: +421 435 393 781 alebo
+421 435 321 701.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Dobry den, aka by bola cena vouchru pripadne ake su moznosti ubytovania pri..
4 dospelych a 3deti vo veku 6,10,15..
Mate volne ubytovanie od 3.1 do 5.1 2020?
Dobrý deň, v hoteli Háj naozaj nie je možné umiestniť prístelku? Nie je možné si priplatiť izbu, v ktorej je jej umiestnenie možné?
Dobrý deň Michaela,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Žiaľ, tento hotel poskytuje iba ubytovanie bez možnosti prístelky. Veríme,
že Vás zaujme iná naša ponuka.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcela by som sa spytat, dokedy bude tato ponuka mozna na zakupenie na zlavomate?
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, táto ponuka bude dostupná približne do konca februára, avšak záleži to aj od dostupnej kapacity.
Prajeme Vám pekný deň.