Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na info@penziontalisman.sk alebo +421 911 146 999
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín:: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka platí až od 3.1.2020.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Dagmara oščatkova
Chcem sa spytat chcela by som pobyt si kupit ale neviem aky datum…da sa to
aj bez zadania datumu
PENZIÓN TALISMAN
Áno dá sa, hneď na začiatku sa Vás pýta v zelenom rámiku vybrať
termín a vedľa toho na ľavo je v bielom napísané kúpiť bez termínu, tak
stlačte na to. Potom si musíte zavolať o termín, čím skôr zavoláte tým
máte istejší termín, ktroý chcete, v prípade sa da termín aj neskôr
prerezervovať na iný.
Zlatica Schäfferova
…pise sa v ponuke o testauracii, nepise sa o moznosti stravy okrem
ranajok zahrnutych v pobytovom balicku
PENZIÓN TALISMAN
Dobrý deň,
reštaurácia momentálne cez zimnú sezónu nefunguje, je tam iba kaviareň.
Preto neponúkame polpenziu momentálne iba raňajky.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Chcem sa opýtať, koľko sa pripláca za ďalší wellness vstup?
Dobrý deň Jakub,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom príplatkov za wellness vstup je potrebné sa obrátiť priamo na hotel emailom info@penziontalisman.sk alebo telefonicky +421 911 146 999.
Avšak na stránke hotela http://www.penziontalisman.sk/sk/wellness-rajecke-teplice/ je uvedená cena vstupu: 20 Eur/ 1 hodina/ max 4 osoby.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.