Otvorený Voucher: Po zakúpení kupónu je potrebné pobyt rezervovať na tel. č. +421 907 915 484 alebo prostredníctvom e‑mailu na recepcia@vilamagnolia.sk
Pri rezervácii nahláste kód vášho kupónu, vaše meno a priezvisko, telefónne číslo a vybraný termín.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti.
Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry deň ,chcela by som sa spýtať akou formou sú raňajky u Vás ,keď
mám intoleranciu laktóza ,lepok,a mame dve detičky 7 mesačné a
10 ročného syna a chceli by sme na pobyt cez jarné prázdniny ďakujeme ,ako
to mame objednať?a aké su príplatky za staršieho syna ,ďakujeme
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, 7 mesačné dieťa je bez nároku na lôžko, zdarma. Príplatok za
10 ročné dieťa je: 15 €/noc. Rezervovať termín si môžete priamo cez
našu stránku pomocou online formulára alebo si zakúpiť voucher bez termínu
a následne termín rezervovať priamo s hotelom.
Taktiež informáciu o raňajkách Vám odporúčame preveriť priamo
s hotelom na tel.čísle: +421 907 915 484
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Peter Svíčka
zdravím, ak mám záujem kúpiť voucher o hodnote 79e pre dve osoby,
s izbou myslím, že de luxe, tak vyberá sa pri objednávke alebo až keď
prídeme na check in? Ďakujem za odpoveď.
Vila Magnolia
Dobý deň.
Izbu si treba rezervovať dopredu ak máte záujem o konkrétny typ.
S pozdravom
recepcia Vila Magnolia
Ingrid Djedovic
Je tam reštaurácia?
Vila Magnolia
nie, poskytujeme len ranajky. Restauracie sa nachadzaju v blizkosti
penzionu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň ,chcela by som sa spýtať akou formou sú raňajky u Vás ,keď mám intoleranciu laktóza ,lepok,a mame dve detičky 7 mesačné a 10 ročného syna a chceli by sme na pobyt cez jarné prázdniny ďakujeme ,ako to mame objednať?a aké su príplatky za staršieho syna ,ďakujeme
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, 7 mesačné dieťa je bez nároku na lôžko, zdarma. Príplatok za 10 ročné dieťa je: 15 €/noc. Rezervovať termín si môžete priamo cez našu stránku pomocou online formulára alebo si zakúpiť voucher bez termínu a následne termín rezervovať priamo s hotelom.
Taktiež informáciu o raňajkách Vám odporúčame preveriť priamo s hotelom na tel.čísle: +421 907 915 484
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.