Otvorené Vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. čísle + 421 914 339 339
Rezervácia: po zakúpení kupónu je potrebné pobyt rezervovať na olgadedinska1959@gmail.com s textom e‑mailu, ktorý obsahuje meno, priezvisko, termín nástupu a tel. kontakt a kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň , WC a sprcha je samostatná pre jednu 3 lôžkovú izbu na
prízemí ?
Dom Olina
dobry den , ano vsetky spalne maju svoju vlastnu sprchu a WC
Tatiana
Dobry den, kedze je apartman 6 lozkovy, mohla by sa ubytovat iba 4-clenna
rodina? Alebo ocakavate plne obsadenie apartmanu? Dakujem
Dom Olina
dobry den prajem, ano aj 4 clenna rodina sa moze ubytovat.
dakujem
Katarína Fazekašová
Dobrý deň, prosím ak sme 8(4 dosp. +4 deti) je to v poriadku?
Dovoľuje mi to napísať 3 deti, za 4. by sa doplatilo u Vás?
A 2 psy mozu(1,5 kg a 6 kg)? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Maximálny počet osôb v apartmánovom dome je 7, 4 deti je možné vziať
iba v prípade, ak jedno dieťa spĺňa podmienku:
1 dieťa do 2,9 rokov ubytovanie s nárokom na detskú postieľku zdarma
potreba overiť dostupnosť postieľky v danom termíne
Ohľadom informácií o domácom zvieratku je potrebné sa obrátiť priamo na
poskytovateľa služieb: olgadedinska1959@gmail.com
+421 914 339 339
Prajeme pekný deň
Gabika
Nie je možné zabezpečiť polpenziu? Alebo sú vo Vašej blízkosti
zariadenia, kde sa dá najesť?
Dom Olina
jasne su v okoli, je tam velmi vela restauracii a dokonca aj mozte ist
k niektorim peso
Gabika
Dobrý deň, hľadáme ubytovanie pre 9 osôb, 2 rodiny (4 dospelí +
5 detí) v termíne od 5.3.2020 do 8.3.2020. Bolo by to možné vo Vašom
zariadení? Ďakujem.
Dom Olina
dobry den, ano zatial to je volne takze nech sa paci mozte si rezervovat.
Tesime sa na vasu navstevu
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň , WC a sprcha je samostatná pre jednu 3 lôžkovú izbu na prízemí ?
dobry den , ano vsetky spalne maju svoju vlastnu sprchu a WC