Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Cestujte a objavte nové destinácie s FlixBusom ešte výhodnejšie

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Storno podmienky
kraková

Dakujem Janke z Flix bus-u za odpoveď. Som rada, že po 3 tyzdnoch mi niekto odpovedal na moje dotazy.
Este by som sa chcela opytat, preco mi bude zaslany voucher v hodnote cestovneho, preco sa mi nevrati cena listkov? Musim byt zaviazana vyuzit voucher aj vtedy ked akurat o cestu nemam zaujem, pripadne chcem cestovat inou spolocnostou,?
Dakujem za odpoved
Krakova

FlixBus SK

Dobrý deň, naša spoločnosť sa riadi podľa vlastných rezervačných a prepravných podmienok, pod ktoré spadá aj stornovanie cestovných lístkov, ktoré je riešené formou voucheru v hodnote stornovaných lístkov s odpočítaním poplatkov, pokiaľ nejaké vznikli. Veríme, že aj napriek tomu, že v súčasnej chvíli nemôžete cestu podniknúť sa k nám vrátite a poukaz využijete. Poukaz je prenosný, čerpať ho môžete opakovane do výšky zostatku a platnosť je jeden kaledárny rok. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň. Jana, FlixBus CZ s.r.o.

valéria kraková

Dobry vecer, mala som zarezervovane listky na trasu Kosice-Krakow a spät pocas velkonocnych sviatkov. Nakolko situacia na cestovanie nie je vhodna, pred 2 tyzdnami som listky stornovala, s tym, ze vo viacerych e mailoch som ziadala o vratenie uhradenej ceny cestovnych listkov. Zatial som na moje dotazy odpoved nedostala ani cena liskov mi vratena nebola. Telefon maju vypnuty -nezriadeny smer. Znamena to ze pridem o skoro 55 € hoci nie z mojej viny? Ake mate s touto spolocnostou skusenosti? Viete mi prisim poradit? Kde by som sa mala obratit? Ked zrusim cestu v Regiojete, na druhy den mam cenu listkavvratenu na ucte.
Dakujem za odpoved
Krakova

FlixBus SK

Dobrý deň, pani Kraková. Mrzia nás komplikácie súvisiace s Vašou rezerváciou a môžeme Vás uistiť o postupnom riešení všetkých prípadov. Pokiaľ ste si lístok stornovala z vlastnej iniciatívy, na e-mailovú adresu obdržíte voucher. Radi by sme Vás však požiadali o trpezlivosť, vzhľadom k celoeurópskej situácii má náš zákaznícky servis veľa prípadov a postupne ich spracováva. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň. Jana, FlixBus CZ s.r.o.

Juraj

ma narok na zľavu dôchodca nad 70rokov

Zlavomat.sk

Dobrý deň,

ďakujeme za Vašu otázku.

V prípade informácií o iných zľavách, ako ponúkame na Zľavomate, Vám odporúčame sa obrátiť priamo na poskytovateľa služby.

Prajeme pekný deň

Margetiakova Anna

Chodí priama linka zo Ziliny do Zakopaneho ?

Zlavomat.sk

Dobrý deň pani Margetiakova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.

Prosím, všetky spoje sú dostupné vo vyhľadaní priamo na ich internetovej stránke: https://www.flixbus.sk/

Prajeme Vám pekný deň.

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore