Cestujte a objavte nové destinácie s FlixBusom ešte výhodnejšie
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry vecer, mala som zarezervovane listky na trasu Kosice-Krakow a spät
pocas velkonocnych sviatkov. Nakolko situacia na cestovanie nie je vhodna, pred
2 tyzdnami som listky stornovala, s tym, ze vo viacerych e mailoch som ziadala
o vratenie uhradenej ceny cestovnych listkov. Zatial som na moje dotazy odpoved
nedostala ani cena liskov mi vratena nebola. Telefon maju vypnuty -nezriadeny
smer. Znamena to ze pridem o skoro 55 € hoci nie z mojej viny? Ake mate
s touto spolocnostou skusenosti? Viete mi prisim poradit? Kde by som sa mala
obratit? Ked zrusim cestu v Regiojete, na druhy den mam cenu listkavvratenu na
ucte.
Dakujem za odpoved
Krakova
Dobrý deň, pani Kraková. Mrzia nás komplikácie súvisiace s Vašou rezerváciou a môžeme Vás uistiť o postupnom riešení všetkých prípadov. Pokiaľ ste si lístok stornovala z vlastnej iniciatívy, na e-mailovú adresu obdržíte voucher. Radi by sme Vás však požiadali o trpezlivosť, vzhľadom k celoeurópskej situácii má náš zákaznícky servis veľa prípadov a postupne ich spracováva. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň. Jana, FlixBus CZ s.r.o.
ma narok na zľavu dôchodca nad 70rokov
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade informácií o iných zľavách, ako ponúkame na Zľavomate, Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na poskytovateľa služby.
Prajeme pekný deň
Chodí priama linka zo Ziliny do Zakopaneho ?
Dobrý deň pani Margetiakova,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, všetky spoje sú dostupné vo vyhľadaní priamo na ich internetovej
stránke: https://www.flixbus.sk/
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dakujem Janke z Flix bus-u za odpoveď. Som rada, že po 3 tyzdnoch mi niekto odpovedal na moje dotazy.
Este by som sa chcela opytat, preco mi bude zaslany voucher v hodnote cestovneho, preco sa mi nevrati cena listkov? Musim byt zaviazana vyuzit voucher aj vtedy ked akurat o cestu nemam zaujem, pripadne chcem cestovat inou spolocnostou,?
Dakujem za odpoved
Krakova
Dobrý deň, naša spoločnosť sa riadi podľa vlastných rezervačných a prepravných podmienok, pod ktoré spadá aj stornovanie cestovných lístkov, ktoré je riešené formou voucheru v hodnote stornovaných lístkov s odpočítaním poplatkov, pokiaľ nejaké vznikli. Veríme, že aj napriek tomu, že v súčasnej chvíli nemôžete cestu podniknúť sa k nám vrátite a poukaz využijete. Poukaz je prenosný, čerpať ho môžete opakovane do výšky zostatku a platnosť je jeden kaledárny rok. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň. Jana, FlixBus CZ s.r.o.