Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 445 224 039 alebo mailom recepcia@borovasihot.sk
pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, sú k vám prosim dobré spoje? Myslim tým, či sa dá dostať
az priamo k vám autobusom z vlakovej stanice. Prpadne napíšte prosím
nejaký variant. Ďakujem. Klaudia Š.
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
z vlakovej stanice sa ku nám dostanete najlepšie taxíkom. Žiaľ autobusy ku
nám nepremávajú.
Pekný zvyšok dňa
Recepcia Hotela Borová Sihoť
Martin
dobrý deň, je možné vyžiadať si už pri rezervácii ubytovanie
v apartmánoch? ak áno aký je príplatok k voucheru? ďakujem
Hotel Borová Sihoť**
Dobrý deň,
apartmán si môžte zvoliť počas vytvárania rezervácie.
Ak by sa Vám nedarilo, kontaktujte recepciu telefonicky alebo e-mailom so
žiadosťou o apartmán.
Pekný zvyšok dňa
Giňovská Drugdová Tatiana
Manager Borová Sihoť
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, sú k vám prosim dobré spoje? Myslim tým, či sa dá dostať az priamo k vám autobusom z vlakovej stanice. Prpadne napíšte prosím nejaký variant. Ďakujem. Klaudia Š.
Dobrý deň,
z vlakovej stanice sa ku nám dostanete najlepšie taxíkom. Žiaľ autobusy ku nám nepremávajú.
Pekný zvyšok dňa
Recepcia Hotela Borová Sihoť