Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č. +421 904 892 465 alebo na e‑maile: penzionbernardin@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucheru
Voucher je možné využiť od pondelka do nedele. Je možné zakúpiť si viac voucherov a tak si predĺžiť pobyt.
V deň príchodu sa prosím hláste na recepcii v penzióne Palušák, kde prebehne registrácia a následne budete ubytovaní v penzióne Bernardín.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu.(Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
V deň príchodu sa prosím hláste na recepcii v penzióne Palušák, kde prebehne registrácia a následne budete ubytovaní v penzióne Bernardín.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 3 dni pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 3 dni pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, rad by som sa opytal, ci je mozne pre ubytovanych hosti
poskytnut/zakupit sluzby SKI-pasov a zahrnut/vyuctovat ich do konecnej faktury
pre umoznenie rekreacneho prispevku, dakujem. S pozdravom a uctou
Zlavomat.sk
Dobrý deň Matej,
v prípade, že chcete využiť rekreačný príspevok, je potrebné si to pri
vytváraní objednávky zakliknúť. Po pobyte Vám bude následne vygenerovaný
doklad o uhradení a absolvovaní pobytu. Nakoľko skipasy nie sú v cene
voucheru, nebudú zahnuté v doklade. Za skipasy sa hradí na recepcii
v hoteli alebo priamo v stredisku a doklad o úhrade už vystavuje hotel
alebo lyžiarske stredisko. V prípade ďalších otázok nás neváhajte
kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, rad by som sa opytal, ci je mozne pre ubytovanych hosti poskytnut/zakupit sluzby SKI-pasov a zahrnut/vyuctovat ich do konecnej faktury pre umoznenie rekreacneho prispevku, dakujem. S pozdravom a uctou
Dobrý deň Matej,
v prípade, že chcete využiť rekreačný príspevok, je potrebné si to pri vytváraní objednávky zakliknúť. Po pobyte Vám bude následne vygenerovaný doklad o uhradení a absolvovaní pobytu. Nakoľko skipasy nie sú v cene voucheru, nebudú zahnuté v doklade. Za skipasy sa hradí na recepcii v hoteli alebo priamo v stredisku a doklad o úhrade už vystavuje hotel alebo lyžiarske stredisko. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.