Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Rodinná dovolenka pri Jadranskom mori: krásne Taliansko, all inclusive a neobmedzený vstup do aquaparku
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť.
- Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na info@cosmopolhotel.com alebo telefonicky na +39054786112. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
- 2 deti do 12,9 rokov na prístelke s výhodami: zadarmo
- 3. dieťa do 2,9 rokov na lôžku rodičmi: 25 €/noc (platba na mieste)
- Dieťa od 13 rokov na prístelke s výhodami: 25 €/noc
- Maximálna obsadenosť izby je 4 osoby a dieťa do 2,9 rokov.
- Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne.
- Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je taktiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
- Domáci maznáčikovia: 30 €/deň
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den mali by sme zaujem o dovolenku v termine od 25.7.2020 – 1.8.2020 sme 2 dospeli a synovia 21r. a 14r. poprosim o celkovu cenu a ci mate volnu izbu dakujem
Vážený hosť, potvrdzujem našu dostupnosť, balík si môžete kúpiť, zatiaľ čo deti zaplatia v hoteli poplatok 25 € za deň. Čakám. s pozdravom
Dasa to kúpiť aj na splátky?
Dobrý deň, pani Ingrid,
ďakujeme za Vašu otázku.
Platbu je nutné vykonať vopred a v celej sume, keďže sa platba páruje
s objednávkou. Musí sedieť suma a variabilný symbol.
Prajem pekný deň
Dobry den, ako je to s parkovanim pri hoteli? Je tam dostatok miest, alebo treba si hladat dennodenne parkovanie? Vidim, ze v ponuke je parkovanie zdarma, je vsak dostatok miest? Dakujem za odpoved.
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom kapacity parkovacích mieste Vám odporúčame sa obrátiť
priamo na hotel e-mailom na: info@cosmopolhotel.com
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Bol by to dátum 1.6.-5.6. 2020
perfektné, potvrdzujem našu dostupnosť, môžem pokračovať v nákupe, veľmi pekne ďakujem
A je možné zabezpečiť transfer z hotela z a na letisko v RIMINI?
Určite zorganizujem prepravu, o ktorý dátum vás zaujíma?
Dobrý deň. Bola by možná aj skupinová rezervácia ? Cca 15 osôb , 2–3 na izbe? Chceli by sme “jogovy” pobyt s vlastnou cvicitelkou .. ak by tam bol priestor na skupinové cvičenie aj vonku
áno, samozrejme, potvrdzujem našu dostupnosť; sme pred bezplatnou plážou a máme tiež veľkú bezplatnú záhradu pred hotelom, spoločné priestory v hoteli sú veľké a prístupné
Dobrý večer, ponuka platí aj keď máme tri detičky? Dve bez poplatkov a za 4 ročné by sme doplácali? Bola by možná postieľka, alebo prístelka do tej izby? Ďakujem veľmi pekne
třetí dítě platí přímo na místě 25,00 EUR za den a využívá plnou penzi a přistýlku
dobrý deň, chcela by som sa spýtať na cenu ohľadom stravy keď chceme
ísť celá rodina čiže 2 dospelí a 2 deti nakoľko je v cene zahrnutá
len strava pre dve osoby?!
Ďakujem za odpoveď
deti zostávajú zadarmo
Deti si užívajú jedlo bez ďalších poplatkov
Dobrý deň a ako sa da dostať k vám,ke nejaká doprava najlepšia a preferovana okrem auta
nejbližší letiště je v Rimini (12 km) nebo v Bologni (60 km)
Ak by sme chceli ísť so psíkom, ako sa bude riešiť súhlas hotela a úhrada poplatku?
hotel akceptuje psy, cena je 30,00 € za celý pobyt za závěrečný úklid.
A nedá sa dokúpiť nejakým spôsobom ?alebo ako navrhujete dopravu?
doprava není zahrnuta v nabídce.
Chcem sa spýtať či sa dá dokúpiť aj doprava,dakujem
Milý Marian, doprava není v nabídce zahrnuta, zůstanu k dispozici
srdečně.
Margherita
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,ponukate aj nejake septembrove terminy napriklad s nastupom od 4.9.?
Dakujem
R.
Dobrý deň, pani Radka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Dostupné boli len varianty do augusta.
Prajeme pekný deň