Otvorené vouchery: Overenie si voľných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 940 846 159 alebo e‑mailom zazrivskydvor@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
ešte by som sa rada spýtala, že tam je ubytovaných viac ľudí v budove?
Všetko je spoločne využiteľné okrem izieb?
Ďakujem za odpoveď.
Peciarova Romana
Zázrivský dvor
Ano
Romana
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, že či kúpeľňu má každá izba samostatne.
Zázrivský dvor
Dobrý deň prajem
Áno ku každej izbe náleží samostatne kupelna
Andrea Spáčová
Dobrý deň. Ako si mám objednať pobyt cez leto v ponuke cez vašu
stránku, keď online objednávka ide až od septembra.
S pozdravom
Zázrivský dvor
Júl a august je už vypredaný.
Anežka Gnipová
Dobrý deň, rada by som sa opýtala na bližšie informácie ohľadom mini
wellnesu. Je súčasťou ubytovania? Na oficiálnej stránke ubytovania som
totiž nenašla žiadnu informáciu, či už o vírivke alebo saune. Ďakujem
za odpoveď.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Anežka, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše
ponuky.
Prosím, podľa našich informácií je mini wellness priamo v areáli. Avšak
pre bližšie informácie Vám odporúčame sa obrátiť priamo na
poskytovateľa na tel.čísle: +421 940 846 159
Prajeme Vám pekný deň.
Ivana
Dobry den, ako je to s usporiadanim lozok v pripade, ze sme manzelsky par a
rodic s dietatom. Su 2 samostatne izby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby, ktorý Vám dá viac
informácií: zazrivskydvor@gmail.com
+421 940 846 159
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
ešte by som sa rada spýtala, že tam je ubytovaných viac ľudí v budove? Všetko je spoločne využiteľné okrem izieb?
Ďakujem za odpoveď.
Peciarova Romana
Ano