Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 18 88 88 536 alebo mailom na rezerwacja@heron-hotel.com (anglicky alebo poľsky). Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do piatku od 8:00 do 20:00 a v sobotu od 9:00 do 17:00.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu. Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Varianty s polpenziou: v rámci pobytu s polpenziou vám bude pri nástupe na pobyt nabitý kredit, z ktorého môžete priebežne čerpať počas pobytu (stačí personálu nahlásiť číslo izby). Váš kredit môžete využiť nielen v 3 reštauráciách, ale aj v bare alebo kaviarni. Kredit sa nevzťahuje iba na večernú konzumáciu, ale na akúkoľvek konzumáciu počas dňa, preto si jeho čerpanie môžete rozdeliť podľa potreby a chuti. V prípade prečerpania kreditu vám bude pri check-oute vystavený doklad na zvyšnú konzumáciu, prípadne ďalšie služby, ktoré môžete počas pobytu využívať (masáže, procedúry, kozmetika, atď.)
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den potrebujem si zarezervovat izbu v termine od 3.8 do
6.8 s moznostou platby priamo na mieste mozte mi pomoct dakujem😊
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lubica,
ďakujeme za Vašu otázku.
Cez stránku Zľavomat je možné platiť iba vopred bankovým prevodom alebo
online platbou.
Prajeme pekný deň
Inga
Dobrý deň, nie je možnosť v obj. vybrať 2 deti, iba 1 do 4 rokov. Je
možnosť objednať izbu na 3 noci s polpenziou pre 2 dospelých + 2 deti
(2roky, 14 rokov). Ak áno, aká by bola cena? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Inga,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko by pri 2 dospelých a 2 deťoch bola nutná izba vyššieho
štandardu, Vám odporúčam sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle: +48
18 888 85 00 alebo e-mailom na: recepcja@heron-hotel.com
ohľadom jej dostupnosti a výške príplatkov za izbu vyššieho štandardu ako
aj za ďalšie dieťa.
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť.
Ak si tak prajete, neváhajte sa na nás obrátiť e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Sofia Karas
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať či je hotel pet friendly, a ak áno aký je tam
doplatok.
Nakoľko máme malého psíka a v okolí je pekná príroda, chceli by sme ho
vziať so sebou (ak by sa dalo).
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Sofia,
ďakujeme za Vašu otázku.
Táto informácia sa nachádza v sekcii Príplatky:
Domáce zvieratá nie sú povolené
Prajeme pekný deň
Lucia
Dobrý deň, na pobyt 2 dosp s 3 deťmi mám kontaktovať hotel ohľadom
izby, keďže označuje mi iba jedno dieťa ? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Lucia,
ďakujeme za Váš email.
V tomto hoteli je možné na jednu izbu umiestniť maximálne 2 dospelých a
2 deti.
Prajeme príjemný deň
Martin Sigurdson
online. podpora nič?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Martin, ďakujeme za záujem o naše ponuky.
Prosím, pokiaľ si prajete nás priamo kontaktovať je možné tak urobiť
telefonicky na tel.čísle: +421 232 117 321 alebo e-mailom na: podpora@zlavomat.sk či
prípadne využiť náš online chat priamo na stránke.
Prajeme Vám pekný deň.
Jana
Dobrý deň vek dieťaťa 6rokov sa nedá odkliknúť, rata sa ako
dospelá osoba
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Do objednávky sa dá zakliknúť dieťa 0 rokov – 17 rokov.
Prajem pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je k dispozícii aj požičovna bicyklov?
Dobrý deň Rastislav ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, v danom hoteli sa nachádza Úschovňa bicyklov aj Požičovňa bicyklov.
Prajeme Vám pekný deň.