Otvorené vouchery: Po zakúpení voucheru si pobyt záväzne rezervujte cez rezervačný formulár alebo na tel. č.: +421 911 016 381 alebo e‑mailom: penzion@penzionhippoclub.sk
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, pri pobyte na 2 noci mam nárok na wellness 1×, alebo 2× za
pobyt.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ľudovít,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, to závisí od zvoleného variantu, a teda termínu pobytu. Pri pobyte
na 2 noci počas variantov „mimosezóna“ a „zima + jar“ je vstup do
wellness 2× na 60 minút pre 2 osoby. Pri variante „leto“ je vstup pre
2 osoby na 60 minút do wellness 2× pri 3 nociach.
Prajeme Vám pekný deň.
Viktoria Kadvanova
Dobrý deň,
chcem sa opýtať, či na izbách je TV.
Ďakujem.
Penzión HippoClub
Dobrý deň,
ano TV je na izbe.
Triznová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, pri pobyte na 2 noci mam nárok na wellness 1×, alebo 2× za pobyt.
Ďakujem.
Dobrý deň Ľudovít,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, to závisí od zvoleného variantu, a teda termínu pobytu. Pri pobyte na 2 noci počas variantov „mimosezóna“ a „zima + jar“ je vstup do wellness 2× na 60 minút pre 2 osoby. Pri variante „leto“ je vstup pre 2 osoby na 60 minút do wellness 2× pri 3 nociach.
Prajeme Vám pekný deň.